Sja, je maakt nogal wat mee op een zondag...

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Het was lekker weer dus besloot naar een vriend van me te gaan die alleen thuis was, daar ff lekker in de zon gezeten op het balkon. Jointje erbij, drankje erbij... toen kwamen we rond 17.00 op het idee naar de stad te gaan, met die vriend z'n hamster in een klein bakje met zaagsel en eten.

Heel leuk, met dat beestje de tram in... uiteindelijk aangekomen op het Leidseplein beetje praatje gemaakt met mensen die het wel grappig vonden enzo... op gegeven moment jointje gedraaid en rustig oproken, toen blaasde die vriend van me een keer in dat hokje voor de grap.

Kwam er een brede gast aanlopen, in z'n haltershirtje, tattoo's oorbelletjes en kaal en vroeg of wij dat normaal vonden? Nee natuurlijk is het niet normaal maar het valt nu moeilijk terug te draaien... Waarna wij z'n preek wel gehoord hadden en rustig verder wilde lopen, toen wij door wilden lopen zei die dat we niet weg mochten voordat hij dat zei. Ondertussen was hij druk aan het telefoneren. En had ondertussen gedreigd ons in de gracht te gooien of in elkaar te slaan. Nouja, duurde allemaal wel erg lang dus besloten het toch op het lopen te zetten richting Leidsestraat, toen zei hij dat we toch niet verder dan de hoek zouden komen. En inderdaad hij kwam achter ons aan... echter kruisde hij ons snel en stak over naar een cafe'tje of iets in die richting. De tram reed langs en wij liepen express weer de andere kant op om die gek te ontlopen. Waarna ik alweer snel z'n voetstappen achter me hoorde.

Ik draaide me om en hij duwde me in een keer tegen een rolluik aan, kom mezelf nog net opvangen. Toen ik eenmaal weer rechtop stond gaf hij met z'n elleboog een hele harde stoot op m'n middenrif, of hoe dat ding ook heet, waar je ribben bij elkaar komen. :D

Gelukkig raakte die me niet goed en was de pijn te overzien, ondertussen gefocused op m'n vriend zag ik dat er iemand aan kwam rennen die ons zou helpen. Schein bedriegt het bleek een vriend van die kankerlijer te zijn die m'n vriend een trap en een stoot gaf, gelukkig ook weer niet geplaatst.

Wij snel naar een winkel toegerend iedereen in de Leidsestraat liep gewoon langs en keek maar toe... bleek daar een agent in burger te staan, die kankerlijer maar schreeuwen dat die vriend van me dat diertje helemaal stoned probeerde te maken enzovoorts... waarna de politie heel droog zei, waarom neem je uberhaubt dat beestje mee op straat? Dat is toch m'n eigen zaak? Ondertussen schreeuwde die gekke gast dat ie ons nog twee klappen zou geven als meneer agent weg zou zijn... toen had agent nog een laatste paar woorden; "Jullie hadden nog een paar klappen verdient". M'n vriend die eigenlijk het beestje al kwijt wilde had het diertje toen maar overhandigt aan de politie maar die gekke gast zou hem hebben om naar de dierenambulance te brengen...

Geloof mij, hij had heus wel wat beters te doen... volgende keer als ik hem zie is HIJ de lul...

Maarja, moest dit ff kwijt want dit kan toch niet?
 
Advertisement - register to remove this

Whah og beetje rook van je joint gaat t beestje ook niet dood an, mjah waarom zou je dat doen, dat beestje zien trippen.

Verder, je hebt dus weer gewoon een hoop gezeik om nix gehad met de halve stad en niemand deed wat, matige actie zeg !!
 
Ach , gewoon een lauwe mongool die rede tot ruzie zoekt
En idd , volgende keer is hij gewoon de lul , met zulke acties vraagt ie er iig om....

Maja die hamster, xie der de humor wel van in ;)
 
LOL

Konijnen, hamsters, ed stoned maken is vet. In elkaar gebeukt worden door een sjonnie niet. Je hebt gelijk het kan niet!
 
W8 maar als ik jullie NOG een keer tegenkom donder ik jullie echt de gracht in en verpulver ik je tot moes!

En zoveel tattoos heb ik nou ook weer niet :p
 
moraal van het verhaal: niet fokken met hamsters!!

Twee grote kerels die voor de rechten van hamsters opkomen, het gaat toch de goede kant op met de maatschappij
 
Originally posted by Buubdaman
moraal van het verhaal: niet fokken met hamsters!!

Twee grote kerels die voor de rechten van hamsters opkomen, het gaat toch de goede kant op met de maatschappij

ghehe, wat een idioot.
 
Volgende keer als je m tegenkom ren je weg.
Jongen geloof jij jezelf nou? Jullie waren met zn 2en en durven die man niet eens wat te doen. Laat staan dat je hem in je eentje tegenkomt.
 
omg...lig te rollebollen @ vloer... Mja tering lompe actie om zoiets te doen :/ Dat die kerel hamstergeilend was kon je ook niet weten :)
 
Zeker minder voor je......

Mjah, kerel is lid van de knaagdierbewaking :p


En mendophir, je bent kanslooz :D
Om 3 uur nog @ forum :p
 
Ik denk eerder dat ze een reden zochten om 2 nichten in elkaar te slaan :p

Tja, de hamster was alleen maar de katalysator :)

Tip voor sebas: zorg dat je ook zo groot en sterk word, dan gebeurd dat je niet :)

btw, laat dieren lekker met rust...
 
nee maar je weet het verhaal achter de ruzie ook niet duss ga je moeilijk zomaar iemand helpen..

Ik vind het altijd zo'n gezeik.. er zijn ect niet zoveel flinke mensen die wel even een handje uitsteken om te helpen
 
ik begreip die man wel een beetje.maar het had ook perongelijk kunnen gebeuren tog.
om daar nou om te gaan slaan vin ik geen reden!
zielige lui om als volwassen persoon kinderen/jeugd inmekaar te slaan.
 
Back
Top