Sito plus voor mijn Aerox, ja of nee?

Aerox05

Well-Known Member
Hoi allemaal,

Een aantal dagen terug is mijn uitlaat (waar ik tevreden mee was) kapot gegaan. Ik heb toen gelijk een nieuwe uitlaat gekocht, dit was een standaard uitlaat, nu ben ik hier bij nader inzien toch niet blij mee, redenen hiervoor zijn dat ik het geluid niet lekker vind klinken (lijk wel een elektrische scooter) en daarnaast ben ik er maar liefst 10 km/h op achteruit gegaan.

Nu overweeg ik om een Sito Plus uitlaat te kopen, maar ik zoek eigenlijk ervaringen van Sito Plus eigenaren, is het zo dat je met deze uitlaat een beetje snelheid/trekkracht wint? zijn de rolletjes die bij de uitlaat zijn inbegrepen de ideale rolletjes? Ik ga op dit moment 50km/h op de teller en wil richting de 65/70.

Ik ben nog een leek op dit gebied dus reacties in lekentaal aub ;)
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

als je de sito plus ontgrensd haal je dat prima met een goede afstelling etc.
maar als je een ecgt goede uitlaat wil kopen waar je erg veel trekkracht op wint en met jou scooter ong de 75 wilt halen zou ik een yasuni R kopen heb die zelf ook is echt een super uitlaat!
 
als je de sito plus ontgrensd haal je dat prima met een goede afstelling etc.
maar als je een ecgt goede uitlaat wil kopen waar je erg veel trekkracht op wint en met jou scooter ong de 75 wilt halen zou ik een yasuni R kopen heb die zelf ook is echt een super uitlaat!

Bedankt voor je reactie!
Hier zat ik inderdaad ook al naar te kijken en ben dit ook van plan nu.

:)
 
Hey aerox05,

Je hebt een Aerox neem ik aan?
en met je vorige uitlaat liep je dus rond de 60?
Nu die dus vervanging is loop je 10 km/u langzamer gaan rijden, komt dit doordat je prop nog in de uitlaat zit?
Dan zou je deze er natuurlijk uit kunnen (laten) halen.
Dit scheelt je een hoop geld en je gaat er weer een stukje op vooruit.
Het geluid, tja dat is wel jammer ja. Hier aan is niet echt wat te doen dan een andere uitlaat kopen.
Wat floris al zei je haalt het er wel mee, maar of je geluid er heel veel beter op word heb ik geen idee van.

Succes!
 
Hey aerox05,

Je hebt een Aerox neem ik aan?
en met je vorige uitlaat liep je dus rond de 60?
Nu die dus vervanging is loop je 10 km/u langzamer gaan rijden, komt dit doordat je prop nog in de uitlaat zit?
Dan zou je deze er natuurlijk uit kunnen (laten) halen.
Dit scheelt je een hoop geld en je gaat er weer een stukje op vooruit.
Het geluid, tja dat is wel jammer ja. Hier aan is niet echt wat te doen dan een andere uitlaat kopen.
Wat floris al zei je haalt het er wel mee, maar of je geluid er heel veel beter op word heb ik geen idee van.

Succes!

Hi itzSwen,

Bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels besloten dat ik toch voor een nieuwe uitlaat ga. (Leovince TT Handmade)

:)
 
Back
Top