Sito Plus Prop

PuchDriver5000

Well-Known Member
Hallo leden,
Ik ben nieuw hier en heb laatst een puch zip gekocht.
Deze zip rijd helemaal standaard, heeft alleen wel een sito plus uitlaat.
Mijn top is ongeveer 55-58.

Mijn vraag is nu:
Waar zit de prop in deze uitlaat, maakt hij meer geluid als ik hem eruit haal en wat is de nieuwe top?
Omdat ik hem wat zwaarder wil laten klinken. (Ik wil geen nieuwe uitlaat kopen)

Mvg, PuchDriver5000;)
 
Advertisement - register to remove this

prop zit in het begin van je uitlaat, waar hij je cilinder in gaat. een versmallingkje, je hoeft hier geen nieuwe topic voor open te maken, deze vraag word veel gesteld. pff.
gewoon even zoeken.
 
prop zit in het begin van je uitlaat, waar hij je cilinder in gaat. een versmallingkje, je hoeft hier geen nieuwe topic voor open te maken, deze vraag word veel gesteld. pff.
gewoon even zoeken.

Zoals ik al zei, ik ben nieuw hier.
Stuur me dan eens de link van zo'n topic. En onnodige reacties hoef ik niet van pff alweer zon topic. Dan kun je beter niet reageren. Ik vraag hier om advies/hulp geen gezeur.
 
er zit een zoekfunctie op, en ik heb toch erbij gezet waar de prop zit, ik denk dat ej wel wat meer snelheid krijgt maar hoeveel snelheid durf ik zo niet te zeggen, geen verstand van sito plus uitlaatjes.
 
Mijn zip met sito plus ontgrenst loopt zo 80/85 teller.
Zal bij jou dan ook wel rond de 80 liggen.

Huh, maakt dat werkelijk zoveel verschil uit in snelheid dan?
Want ik wil zeg maar die prop eruit en mijn snelheid max 65 houden. (max is nu 55-58 )

Het is btw een oudere versie zip he (Puch zip RST)
 
Haal dan liever de varioring eruit, dat verhoogt je top een stuk maar als je de prop er in laat zal het niet teveel van het goede zijn.

Van het verwijderen van prop of varioring verandert je geluid trouwens niet/nauwelijks. Een 2takt heeft gewoon altijd een kutgeluid doe je niks aan ;)
 
Back
Top