Sito plus lang model plat aan achterkant

MarcoNL

Member
Zojuist heb ik een nieuwe Sito Plus lang model binnengekregen voor mijn SR Stealth ( minarelli horizontaal ), maar aan de wielkant is de uitlaat plat op een stuk, hoort dit ?

Doos en verpakking was niet beschadigd verder.. ook is de lak op de uitlaat niet beschadigd op het platte stuk, ik ga ervanuit dat dit zo hoor maar wil het graag even zeker weten voordat ik de prop eruit haal

20240420_190902.jpg
20240420_190844.jpg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dit hoort en dat komt volgens mij doordat sommige minarelli scooters achtervelgen hebben die uitsteken zoals een Yamaha Aerox. (SR trouwens ook).
Nu ben ik wel benieuwd naar de Stealth! Welke uitvoering heb je precies en is deze nog in originele staat? Foto’s zijn welkom :)
 
Als je dit door voor elkaar zou krijgen door hem bijvoorbeeld te laten vallen zou ik snel een staatslot kopen. Nee gekheid, maar dit is gewoon vanaf de fabriek zo gemaakt, voor scooters met verschillende velgmaten en bijvoorbeeld trommel of schrijfrem.
Perfecte uitlaat voor dagelijks gebruik, maar ben nu ook wel benieuwd naar de scooter waar het onder komt te hangen
 
Dit hoort en dat komt volgens mij doordat sommige minarelli scooters achtervelgen hebben die uitsteken zoals een Yamaha Aerox. (SR trouwens ook).
Nu ben ik wel benieuwd naar de Stealth! Welke uitvoering heb je precies en is deze nog in originele staat? Foto’s zijn welkom
Als je dit door voor elkaar zou krijgen door hem bijvoorbeeld te laten vallen zou ik snel een staatslot kopen. Nee gekheid, maar dit is gewoon vanaf de fabriek zo gemaakt, voor scooters met verschillende velgmaten en bijvoorbeeld trommel of schrijfrem.
Perfecte uitlaat voor dagelijks gebruik, maar ben nu ook wel benieuwd naar de scooter waar het onder komt te hangen
Bedankt voor jullie reacties, gelukkig hoort dat platte stuk zo, nu deze gemonteerd zit zie ik ook waarom het inderdaad zo plat is vanwege de velg ..

Heb inmiddels de prop eruit nadat deze mij steeds verder in de uitlaatbocht schoot terwijl ik de laspunt wou kapot boren... uiteindelijk met een verentrekker de prop eruit kunnen halen .
 
Last edited:
Back
Top