B beunhaas101 Active Member 26 August 2024 #1 Ik zie altijd dat mensen het hebben over sito plus kort en sito plus lang maar wat wordt hiermee bedoelt? Want ik kan niets vinden op het internet
Ik zie altijd dat mensen het hebben over sito plus kort en sito plus lang maar wat wordt hiermee bedoelt? Want ik kan niets vinden op het internet
rene8128 D.I.L.L.I.G.A.F. 26 August 2024 #2 denk dat ze bedoelen voor een kort blok en een lang blok. Upvote 0 Downvote
B beunhaas101 Active Member 26 August 2024 #3 rene8128 said: denk dat ze bedoelen voor een kort blok en een lang blok. Click to expand... Maar die zijn vgm hetzelfde, ik heb nu een zip 2t uitlaat op mn typhoon zitten en zip heeft kort en typhoon heeft lang Upvote 0 Downvote
rene8128 said: denk dat ze bedoelen voor een kort blok en een lang blok. Click to expand... Maar die zijn vgm hetzelfde, ik heb nu een zip 2t uitlaat op mn typhoon zitten en zip heeft kort en typhoon heeft lang
T Tim Ark Well-Known Member 26 August 2024 #4 Nee jonge Henk. Er zijn twee soorten. In pot vorm en de lange variant. rene8128 said: denk dat ze bedoelen voor een kort blok en een lang blok. Click to expand... Upvote 0 Downvote
Nee jonge Henk. Er zijn twee soorten. In pot vorm en de lange variant. rene8128 said: denk dat ze bedoelen voor een kort blok en een lang blok. Click to expand...
rene8128 D.I.L.L.I.G.A.F. 26 August 2024 #5 Tim Ark said: Nee jonge Henk Click to expand... ok ouwe klaas, weer wat geleetd Upvote 0 Downvote