V vwclan Well-Known Member 2 March 2004 #1 mijn begrenzing is uit mijn sito nu ma welk ne sproeier heb ik nodig nu ? en welk trekveere zijn ter het best en mijn rollen zijn ook versleten hoeveel gram zou ik pakken ? en zou een kelk nog wat betere prestaties leveren ? greetz vwclan
mijn begrenzing is uit mijn sito nu ma welk ne sproeier heb ik nodig nu ? en welk trekveere zijn ter het best en mijn rollen zijn ook versleten hoeveel gram zou ik pakken ? en zou een kelk nog wat betere prestaties leveren ? greetz vwclan
atx Grote klappen snel thuis! 2 March 2004 #2 Sproeier: probeer even iets van 6 maten groter dan eerst. Rollen zijn de originele denk wel goed voor, en je trekveren valt zo niet te zeggen lijkt mij. Upvote 0 Downvote
Sproeier: probeer even iets van 6 maten groter dan eerst. Rollen zijn de originele denk wel goed voor, en je trekveren valt zo niet te zeggen lijkt mij.
Yamaha Jog Well-Known Member 2 March 2004 #3 welke scooter heb je, is de luchtfilterbegrenzer eruit, wat is de rest van je set-up??? kortom, ff duidelijker zijn aub Upvote 0 Downvote
welke scooter heb je, is de luchtfilterbegrenzer eruit, wat is de rest van je set-up??? kortom, ff duidelijker zijn aub
V vwclan Well-Known Member 2 March 2004 #4 ne booster spirit alles sta nog ori ma mijn ori rollen zijn heel versleten (al 7000km mee gedaan) vanaf de 60 luid gekletter Upvote 0 Downvote
ne booster spirit alles sta nog ori ma mijn ori rollen zijn heel versleten (al 7000km mee gedaan) vanaf de 60 luid gekletter
Spy 70cc Put it in the A I R 2 March 2004 #5 Kan ook je v-snaar zijn.. (dat gekletter) Upvote 0 Downvote
Yamaha Jog Well-Known Member 2 March 2004 #6 Met de sproeier zal je ongeveer rond de 70 moeten zitten denk ik. En gewoon je rollen vervangen door dezelfde Upvote 0 Downvote
Met de sproeier zal je ongeveer rond de 70 moeten zitten denk ik. En gewoon je rollen vervangen door dezelfde
Yamaha Jog Well-Known Member 2 March 2004 #7 trekveren hoeft je als het goed is niks aan te doen Upvote 0 Downvote
V vwclan Well-Known Member 2 March 2004 #8 Originally posted by Yamaha Jog Met de sproeier zal je ongeveer rond de 70 moeten zitten denk ik. En gewoon je rollen vervangen door dezelfde Click to expand... nu gaat ie al boven de 70 maar kheb nog geen heel lang stuk gehad waar ik mijn top volledig kan halen want het is er nog maar juist uit Upvote 0 Downvote
Originally posted by Yamaha Jog Met de sproeier zal je ongeveer rond de 70 moeten zitten denk ik. En gewoon je rollen vervangen door dezelfde Click to expand... nu gaat ie al boven de 70 maar kheb nog geen heel lang stuk gehad waar ik mijn top volledig kan halen want het is er nog maar juist uit
atx Grote klappen snel thuis! 2 March 2004 #9 Originally posted by vwclan nu gaat ie al boven de 70 maar kheb nog geen heel lang stuk gehad waar ik mijn top volledig kan halen want het is er nog maar juist uit Click to expand... Yamaha Jog doelt op de sproeiermaat, niet op je topsnelheid. Upvote 0 Downvote
Originally posted by vwclan nu gaat ie al boven de 70 maar kheb nog geen heel lang stuk gehad waar ik mijn top volledig kan halen want het is er nog maar juist uit Click to expand... Yamaha Jog doelt op de sproeiermaat, niet op je topsnelheid.
G.O.A.T Well-Known Member 2 March 2004 #10 slim figuur ben jij, ik denk dat hij bedoelt dat je sproeiermaat rond de 70 moet zitten, niet je topsnelheid Upvote 0 Downvote
slim figuur ben jij, ik denk dat hij bedoelt dat je sproeiermaat rond de 70 moet zitten, niet je topsnelheid
V vwclan Well-Known Member 2 March 2004 #11 Originally posted by G.O.A.T slim figuur ben jij, ik denk dat hij bedoelt dat je sproeiermaat rond de 70 moet zitten, niet je topsnelheid Click to expand... owja btw/ staat goat voor GREATEST OF ALL TIMES ? Upvote 0 Downvote
Originally posted by G.O.A.T slim figuur ben jij, ik denk dat hij bedoelt dat je sproeiermaat rond de 70 moet zitten, niet je topsnelheid Click to expand... owja btw/ staat goat voor GREATEST OF ALL TIMES ?