Simpson Racing Products

Dimer

De Bonke
Tijdje geleden was er een helmen topic, daar stonden helmen in van Simpson.
Weet iemand waar je die dingen in Nederland kan kopen?
Ik heb maar 1 shop kunnen vinden en die waren er alweer mee gestopt en konden me niet verder helpen...
 
Advertisement - register to remove this

Als je enkel voor de look zo een helm wil, dan kan je eens kijken bij het merk bandit. Die hebben gelijkaardige, maar goedkopere helmen.
 
Ze zijn in Nederland niet te krijgen, ze zijn niet gekeurd hier. Je kunt ze wel bestellen uit Amerika, waar weet ik niet :)

Dit alles van een goede bron die een oudere Simpson-helm heeft.

Succes met zoeken !
 
ik wil een Simpson, heb een mooi model gezien die ze niet hebben bij www.bandithelmets.de
Ze hebben 'm daar alleen in Carbon en die is 2x zo duur als een Simpson!
En gabriel, ik weet het, ik heb m'n Arai gemarteld en misbruikt... ik was toen jong en wild... Ik heb m'n leven gebeterd en wil nu weer een mooie helm!
 
airbrush leiden zou geloof ik die helmen gaan leveren alleen was moeilijke aan tekomen ofzoiets maar ze zijn er mee bezig
 
Je kan het bij polo in duitsland proberen. Is tevens een postorderbedrijf. Hebben ook die helmen gehad, ook craft (gelijkwaardig model)
Ikzelf heb een Bandit en bevalt uitstekend. Ik weet niet waar jij voor die Bandit helm hebt gekeken, maar ik weet toen ik de mijne kocht, deze vele malen goedkoper waren dan Simpson helmen.
Maarja je weet niet nu met die lage dollar.
Een zaak in het oosten van het land, ik weet de naam niet meer. Deze doen oude kevers en vwbussen restaureren. Die hadden ook Simpsonhelmen in hun pakketje.
 
dit is mijn helm, zit goed ... kweet niet wat voor gebruik je die simpson wilt maar deze gebruik ik voor et karten, met brommer is niet chill

3-picture3.gif


Vorig jaar gekocht, prijs was 850/900 € ;)
 
Originally posted by knuckle
Je kan het bij polo in duitsland proberen. Is tevens een postorderbedrijf. Hebben ook die helmen gehad, ook craft (gelijkwaardig model)
Ikzelf heb een Bandit en bevalt uitstekend. Ik weet niet waar jij voor die Bandit helm hebt gekeken, maar ik weet toen ik de mijne kocht, deze vele malen goedkoper waren dan Simpson helmen.
Maarja je weet niet nu met die lage dollar.
Een zaak in het oosten van het land, ik weet de naam niet meer. Deze doen oude kevers en vwbussen restaureren. Die hadden ook Simpsonhelmen in hun pakketje.

Ik had al op de site gekeken van Craft, ik denk dat ik daar maar voor ga :)
Eerst wilde ik dat cross model van Simpson, die was $150,- dus dat viel wel mee.
Maar Craft heeft hele mooie modellen in carbon en nog goedkoper dan Bandit! 8)

RXX-Carbon-halb-9-9.jpg

RX7-carbon-halb-conscan-9x9.gif
 
Back
Top