Hallo,
Op mijn Peugeot Kisbee 4t Euro4 bouwjaar 2020 met injectie zit een alarm van Chinese fabrikant die op zich goed werkt echter de draden van de startonderbreker zijn niet aangesloten. Op internet zie ik handleidingen en schema's die zeggen dat ik de signaaldraad van het contactslot moet doorknippen, de roze draad van het alarm daarop moet aansluiten en de grijze draad van het alarm moet aansluiten op de doorgeknipte signaaldraad (zie de bijgevoegde foto's). Probleem is dat het contactslot geen signaaldraad heeft en alleen bestaat uit een rode draad (hier staat constant 12V op) en een zwarte draad (= geschakelde pluskabel). Wat ik uit de schema's en handleidingen begrijp, gaat dit over een ouder type Peugeot met CDI terwijl mijn Peugeot een ECU heeft.
Heeft iemand een idee hoe ik de draden van de startonderbreker moet aansluiten?
Op mijn Peugeot Kisbee 4t Euro4 bouwjaar 2020 met injectie zit een alarm van Chinese fabrikant die op zich goed werkt echter de draden van de startonderbreker zijn niet aangesloten. Op internet zie ik handleidingen en schema's die zeggen dat ik de signaaldraad van het contactslot moet doorknippen, de roze draad van het alarm daarop moet aansluiten en de grijze draad van het alarm moet aansluiten op de doorgeknipte signaaldraad (zie de bijgevoegde foto's). Probleem is dat het contactslot geen signaaldraad heeft en alleen bestaat uit een rode draad (hier staat constant 12V op) en een zwarte draad (= geschakelde pluskabel). Wat ik uit de schema's en handleidingen begrijp, gaat dit over een ouder type Peugeot met CDI terwijl mijn Peugeot een ECU heeft.
Heeft iemand een idee hoe ik de draden van de startonderbreker moet aansluiten?