Show je schakelbrommer!

Zit normaal gewoon Foam op.. En komt binnenkort ook weer nieuw hoesje op...

Dan zit ie weer heerlijk (lekkerder ga je ze niet krijgen op schakels) maar dit zit ook niet erg vervelend moet ik zeggen.... Je let er niet eens op...
 
waarom loopt je ketting onder je ketting geleider langs? daar voorop

edit: en loopt zo'n yasuni cross wel lekker? welk toeren gebied enz, m'n V6 knijpt die dr80 toch wat denk ik
 
waarom loopt je ketting onder je ketting geleider langs? daar voorop

edit: en loopt zo'n yasuni cross wel lekker? welk toeren gebied enz, m'n V6 knijpt die dr80 toch wat denk ik

Voorste kettinggeleider zit er niet meer op omdat ie een gekke knik kreeg en niet soepel liep.

Cross hm is toch wel wat sneller als een v6 hoor!! Perfect op een dr! Staat nu te koop mocht je Intresse hebt. Er zit overgens nu een pro race pijp onder zoals je kunt zien! Dit zal wat leuker lopen :)
 
oke, omdat de dr80 nogal laagtoerig is.
maar die loopt gewoon lekker samen met een yasuni?

verder past die niet onder mijn brom, de uitlaat loopt bij mij rechts langs
 
loopt perfect met de yasuni! yasuni is middeltoerige uitlaat en werkt perfect op de wat laagtoerige 70/80ccs!! wel de HM nemen...

oke bedankt. ik dacht namelijk altijd dat die hoogtoerig waren. ik zal eens kijken of ik er voor niet te veel 1 voor die van mij kan regelen.

edit: wat is het verschil tussen de gewone en de HM?
 
onzin , ik heb de cross eens op een blokje gezet met een MHR replica (50mm) , 19mm en wat meer spul , dit liep ZEER goed! (AM6 btw , Rieju RR)

dezelfde uitlaat presteerde ook behoorlijk op een std nieuw type am6 cilinder!

alles was nieuw overigens.
 
waar zijn je testresultaten? het kan best zijn dat ze leuk lopen op mhr replica (is overgens niet echt snel) maar zal inhouden wat de HM niet zal doen.
 
Back
Top