Show je schakelbrommer!

Er staat een mooie gpr op appie forum, 500euro... Voorvork iets krom en kuip beschadigt, kuip eraf en nieuwe voorvork erin... En je hebt een super nette schakel ;)

Jammer dat mama 1schakel genoeg vind anders had ik die ff opgehaald
 
ja , en met een beetje pech is het frame ook krom , velg krom etc. etc..

en mischien moet ie opnieuw worden gekeurd bij het rdw..

kan ook nog..
 
fotony.jpg


Hier mijn rieju rr
Roze top 74
Yasuni cross hm (net opgeknapt)
21mm black
Vl6
En twinair + omhulsel
 
MH RYZ SM.
met MetraKnetteraar.

[Ir]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/04/20/1303301163-10.jpg[/Ir]
 
Last edited by a moderator:
hier mijn brommer
aprilia rs uit 1998

[Ir]http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/06/09/8e4c902480634a95238b0c13a4788818/IMAG0019.jpg[/Ir]
 
Last edited by a moderator:
mooi fris kleurtje:)

ik zou alleen de velgen ook wit doen , of zwart en de vorkpoten zwart.

vind ik persoonlijk mooier..

onlangs nog even mijn speelgoed brommer opgepoetst , en even weer een kapje gemonteerd die er altijd op had gezeten. Ik weil nog wel even nieuwe schokebrekers kopen , deze zijn gespoten en bladderen af 8P

ook even een nieuw spruitstuk erop gemaakt , de andere draaide de carb op :X

DSC_0034-3.jpg

DSC_0036-2.jpg
 
Last edited:
tja , zo heb ik de brommer gehad , maar met 1 zadel ziet het er zeer zeker niet uit , er zou wel een mooiere buddy op kunnen maar ik laat het zo , er zit een bepaalde historie aan de brommer die ik niet wil verstoren.

maar het is ook een speledingetje , wat zeer bijzonder loopt voor een luchtgekoeld 50cc blokje (met bijna geheel originele Tomos onderdelen erin)
 
Ik wil hem wel posten, maar het gaat niet! :p

Dit is de foutcode: Post denied. New posts are limited by number of URLs it may contain and checked if it doesn't contain forbidden words.
 
De man die powerfilters altijd af raad heeft zelf geen filter :W

mja , ik probeer er niet mee op straat te rijden , en al zeker niet als het smerig op straat is , dit ding rijdt mischien 3 keer per jaar..

powerfilters op straat is waardeloos , een open filter zoals ik ze liever noem , is leuk voor sprint of racescooters en brommers , daar heeft het ook nog ergens nut...
 
uhm , ik mis crossbanden :p

wat lijkt dat raar zo..

Klopt... De vorige eigenaar heeft een setje crossbanden kaal gereden, en vond het irritant rijden. Dus hij heeft er wegbanden op gelegt. Verder is die ook nog helemaal standaard. xD Tenminste, van degene waarvan ik hem kocht, heeft niks veranderd. en hij had hem zo gekocht?

Alhoewel die wel 85 loopt... dus ik twijfel er hard aan. :eek:
 
Back
Top