This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen hok topic #70

Status
Not open for further replies.
Een kleine tegenvaller vandaag.
Wat info opgezocht over de spoilers die allemaal te verkrijgen zijn voor een 205.
Nu blijkt het dus dat ik een niet- gti achterklep op mijn dimma heb zitten.

+ dat daar maar 1 spoiler op past.
Dat is deze spoiler:





[ir]http://www.paapster.nl/images/rs-rj-43/kDSC_0250.jpg[/ir]

[ir]http://www.paapster.nl/images/rs-rj-43/kDSC_0251.jpg[/ir]

Ik denk niet dat dat mooi gaat staan op mijn dimma .





Er is wel een + punt, volgend weekend heb ik de dimma alweer terug met een lekker blok onder de motorkap. 180 pk op 850 kg gaat lekker hoop ik .
 
Er is wel een + punt, volgend weekend heb ik de dimma alweer terug met een lekker blok onder de motorkap. 180 pk op 850 kg gaat lekker hoop ik .

Dat gaat zeker wel lekker, maar wat voor blok krijg je er nou precies in dan? Heb ik even niet meegekregen denk ik.
 
Dat gaat zeker wel lekker, maar wat voor blok krijg je er nou precies in dan? Heb ik even niet meegekregen denk ik.

Een rfs blok uit een 306 GTI. Zitten andere nokkenassen en een computer bij. Goed voor 180 pk. Als het blok erin ligt mag ik gratis op de testbank . Dan kan ik precies zien wat hij doet.
 
WTF INGO????? Serieus van jou?? :~



Is een a5 en is m'n broer in de S.

Ja, die is van mij.
Dacht dat jij dat wel wist?

Mooie s-klasse van je vader.
Die audi is ook netjes.

Ik had laatst nog je scirocco gezien bij de mediamarkt, kan dat?
 
ja klopt, was laatst daar, vorige week of week ervoor.

Maar nee, wist ik helemaal niet! Laatste keer had ik je nog met de R32 gezien. Je gaat er steeds wel dik op vooruit man!! Echt een mega dikke bak! Is echt een droombak voor mij :~
Zal wel ERG lekker rijden :W
 

Ja, rijd echt mega lekker.
Totaal anders als een R32.
Een hoogtoerige v8 (8400 rpm) heerlijk; je hoeft geen radio meer aan te zetten.

Alleen heb ik nu geen dsg-bak meer. Maar naar lange tijd automaat te hebben gereden is zelf roeren ook wel weer leuk.

Nog altijd tevreden met de scirocco?
 
Nja, doe mij ook maar M3 handbak ipv r32 dsg hoor Veel plezier ermee!

Ja ben nog altijd wel tevreden! Heb er ondertussen 45k mee gereden en bevalt me nog altijd wel. Blijf er sowieso nog een lange tijd mee rijden
 
Vandaag een M-voetsteun gemonteerd. Weer zoiets wat nooit op de E36 geleverd is.

Ik heb die van een E46 M3 genomen. Kennis kwam gisteren langs met die voetsteun en een E39 M5 versie. Die van de M5 is een 1mm dikke plaat, die van de E46 M3 5mm dik (de randen) dus die ziet er letterlijk en figuurlijk wat dikker uit.

Omdat de cabrio veel dikkere chassis balken heeft t.o.v. de andere modellen, loopt mijn (plastic) voetsteun aan de onderzijde scherp naar binnen. Dus dat vergt enig pas en meet werk.

Goed, om een lang verhaal kort te maken. Van de E46 M3 losgehaald, afgetekend, pas gemaakt, montage gaten geboord, en gefixt.


 
Iemand een verzekeraar weet die niet zo moeilijk in acceptatie is? De 328ci opgehaald, maar kan hem nergens verzekerd krijgen:S
 
Status
Not open for further replies.