Show je eigen auto topic #74

Status
Not open for further replies.
De kit ziet er wel verroest uit maar is allemaal overpvlakkig heb het meeste weg gehaald en nieuw likje verf gegeven.

Hij is idd alleen in hoogte verstelbaar en niet lek, bedoel wat wil je voor 100euro :D

Had een revisie setje liggen dus gisteren ook alle rubbers en dingentjes vervangen, dus hij is weer lekker vers.

Goud + EK3 = :winner: <]

Ik zou die bouten nu alvast flink inspuiten met WD40 oid want dikke kans dat ze anders morgen gaan breken. Eigenlijk denk ik sowieso dat ze gaan breken, drama die krengen:'(

Het is een EJ9 want heb een 1.4 motor (90pk) :p Een EK3 heeft een 1.5 VTEC-E motor met 115pk hehe.

Ik ga het zo meteen weer proberen om die klote bouten los te krijgen :(


Die KW-sets, zijn die niet van RVS?

Klopt :W

En die civic ligt lekker laag zeg! :W

Joa, heb al genoeg geschraapt. :D Maarja: "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden en wie laag wil zijn moet omrijden" :W

Heb nog 2 cm schroefdraad over dus misschien doe ik hem nog ietsje lager :D
 
323Ci shadowline 19" breedset enz.
Letterlijk als nieuw.
 

Attachments

  • Bmw 323Ci 1.JPG
    Bmw 323Ci 1.JPG
    211 KB · Views: 74
  • Bmw 323Ci 4.JPG
    Bmw 323Ci 4.JPG
    238.7 KB · Views: 52
Ongeveer een maandje en dan ben je er hélemaal klaar mee. Imho moet je gewoon kunnen rijden met je auto.

+1, maat van me had ook verlaagd. Kon ik steeds op die kerel gaan wachten omdat hij schuin die drempel om moest rijden. Beetje laag is leuk, maar zoals je zegt moet je gewoon kunnen rijden zonder dat je moet omrijden of dat de pasagier zelfs moet uitstappen:p
 
Ik rijd liever verlaagd dan dat de auto aanvoelt als een overhellend slagschip.

Hiermee wil ik niet zeggen dat elke auto verlaagd moet worden, want er zijn auto's die van zichzelf al strak aanvoelen en dan verneuq je het gewoon door hem nog stugger en lager te maken.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top