Show je eigen auto topic #72

Status
Not open for further replies.
Ik heb ook een andere wagen gekocht :W Zoals het nu lijkt dinsdagavond ophalen.

Pics komen wel. Het is iig weer een:

[IR]http://www.dejongklassiekertaxaties.nl/images/logo%20AUTO%27S/Audi_Logo.jpg[/IR]

kleppen.jpg


GT-K%20Turbo.jpg


Porsche-Logo.png


*D?
 
Mooi dat je aan mij denkt, maar het is niks voor mijn dimma. Ik moet 16 inch hebben ( om de wielkast nog iets te vullen ). Want met 15 inch krijg je ook van die ballon banden.

+ ze komen een heel stuk binnen in de wielkast te vallen.

Toch bedankt voor het meedenken :W.
 
Thnx Jelle

:D Als verjaardags cadeau een traction bar gehad van mn GF haha!

En heb mezelf ook nog verstelbare nokkas tandwielen gegeven :W
 
Net ff langs een ander schade bedrijf gegaan waar me broer veel dingen van ze sub laat spuiten als die weer is wat gekocht heeft, morgen wordt ik gebeld met een (vaste) prijs waar ze t voor kunnen/willen doen.
Dan nog ff wachten op centen van de verzekering, ga ik deze week ff achteraan dat het ff rap gebeurd.
Voorbumper knal ik een (imitatie) R32 erop, zelf merk/bumper als van deze foto;
dsc02933u.jpg

Even geïnformeerd naar een orginele nieuwe R32 bumper wat betreft de prijs enzo, gaat richting de 750 eu ongespoten :D nou, thanks. Imitatie is 225

En later nog 1x skirts, achterbumper mss ook nog en evt dakspoilertje van een R32
 
Ga je wel met die voorbumper in primer rondrijden? Hoort er wel bij natuurlijk...

8P

Maar even serieus, dat ziet er niet uit. Doe het dan in 1x goed, in combinatie met skirts achterbumper, en velgen + verlaging niet te vergeten...
 
rad is niet geraakt geloof ik..
maargoed dit is wel makkelijk gerekend, maar ik denk dat je die prijzen die jij noemt er niet voor gaat betalen hoor.. als dat ding gemaakt wordt komen er gewoon weer originele VW onderdelen op en geen chinese namaak spullen, en dan kost het snel een hoop


lekker boeiend of ik me laat nemen bij een dealer ofniet, dat is de verzekering (RVS) van de tegenpartij z`n probleem. ding moet gewoon gemaakt worden met goede onderdelen en niet habbi-babbi merken of 2e hands. die verzekering kan wel lekker naar zichzelf toe gaan rekenen, maar die kan van mij lekker een dikke lul krijgen :W

verzekering moet je gewoon zohard naaien als je maar kan op het moment dat je die mogelijkheid heb, doen ze andersom namelijk ook. Oftewel gewoon 100% nieuwe VW onderdelen erop.

denk er bijv ook ff bij na, de kans bestaat dat deze schade in me NAP wordt gemeld. Dus een lekker stukje info om over te gaan mierenneuken voor een potentiële koper mocht ik deze auto weer willen verkopen over een x aantal jaren. Als ik dan gewoon kan aantonen dat alles door een BOVAG bedrijf is gerapereerd met orginele VW onderdelen, heeft dat behoorlijk wat meer meerwaarde dan dat er allemaal bij elkaar geraapte 2e hands crap op zit door 1 of andere hobbybob gemonteerd



moest toch wel ff lachen :+
 
Ga je wel met die voorbumper in primer rondrijden? Hoort er wel bij natuurlijk...

8P

Maar even serieus, dat ziet er niet uit. Doe het dan in 1x goed, in combinatie met skirts achterbumper, en velgen + verlaging niet te vergeten...

ding wordt gelijk meegesausd ofcourse! ;) skirts/achtervleugeltje kan ik gelijk evt doen ja,
Achterbumper weet ik niet want dat wordt nog even een gedoe met m`n uitlaat aangezien je dan tegen 2 van die rondingen zit te kijken al zou ik dat niet gelijk mee pakken

Wel een bedrijfje hier vlakbij die dus dit systeem van militek kan leveren/monteren
[ir]http://www.xtreme-tuning.nl/media/images/gallery/84.jpg[/ir]
alleen dat grapje kost 936 eu (gemonteerd enal).. wss ga ik dat niet redden dus binnen t budget van m`n verzekering :p

Verlagen stond al lichtjes in de planning en velgen moet ik nog 1x voor gaan kijken
535.jpg

Die zijn wel tof opzich, alleen ook behoorlijk aan de prijs.. 450 PER VELG.. dus 1800 voor een set ex banden :eek:

Vind dat zo fout. Doe dan een Bora front! Geen wannabe R32 ervan maken. :X

Why not? altijd strakker als een standaard golfje hoor.. Zelf vind ik het was fout als je zon set koopt en vervolgens ook heel je auto vol met R32 stickers gaat plakken en "doen alsof" maar ik koop t gewoon puur voor t mooie
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top