Show je eigen auto topic #72

Status
Not open for further replies.
Bizarre projecten .. die onderdelen ook omg :~ Grootte van die turbo 8P

Ik heb de nieuwe aanwinst in de garage staan. Morgen even schoon maken en wat pics maken :#

Ding accelereert echt als een malle. Aardig stapje omhoog vergeleken met de S6 :)
 
Nou ik hem hem niet in de garage maar wel sinds vanavond voor de deur staan :D :W

ae1hcz.jpg


Helemaal in mijn nopjes ermee :)
 
Bizarre projecten .. die onderdelen ook omg :~ Grootte van die turbo 8P

Ik heb de nieuwe aanwinst in de garage staan. Morgen even schoon maken en wat pics maken :#

Ding accelereert echt als een malle. Aardig stapje omhoog vergeleken met de S6 :)

Iets met een R en een S? :p


Waarom zo geheimzinnig eigenlijk? :p snap het niet

R8 5.0 v10 bi-turbo quattro-stagioni?

man zeg het gewoon :D

volgens mij moet hij hem eerst cleane, alle honda en v-tec emblemen verwijderen :)

Ben gewoon benieuwd en snap die geheimzinnigheid ook niet. Zal wel aandacht tekort gekregen hebben in z'n jeugd ofzo:+

POSTEN DIE KAK!!!
 
Gezien de pk's bovenin gewonnen worden denk ik eerder dat het koppel wat langer overeind blijft.. Zelfde koppel bij meer toeren = meer pk's. En koppel is volgens mij hetgene wat je assen molt })

koppel onderin valt nog steeds mee, t is geen 600nm monster, hoeft van mij ook niet hoger te worden onderin.
 
Gezien de pk's bovenin gewonnen worden denk ik eerder dat het koppel wat langer overeind blijft.. Zelfde koppel bij meer toeren = meer pk's. En koppel is volgens mij hetgene wat je assen molt })

Topvermogen kan ook assen slopen hoor. Je hebt kennelijk nog nooit gevoeld hoe hard dat ding vooruit gaat. En dan te bedenken dan die assen dat van bak naar wielen moeten transporteren.

Straks met de andere velgen heeftie ook meer tractie :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top