Show je eigen auto topic #68

Status
Not open for further replies.
Dat zijn BBSen maar niemand weet wat voor type het is want het staat ook niet in de velg oid. Die Golf is van een maatje van me, ziet er erg net uit :)
 
Oke beiden auto's zien er puik uit!

Nou heb volgens mij wel eens op een e30 forum ook wat foto's zien rondslingeren van zulke wielen.. is 16inch gok ik?
 
Iemand kopen?

YouTube- Subaru Impreza WRX MY04 STi Mods (Te Koop)

Vorige week helemaal nagelopen ivm verkoop, op druk gezet om koppakking te checken, slangen etcetcetc alles nagelopen alles 100%

4x nieuwe Michelin SP sport, nieuwe HKS sqv3, nieuwe disriem, alle boekjes 99k gelopen van alles en nog wat erop.
AVCR black edition, Brembo STi remmen, Intrax HDA http://www.intraxracing.nl/?cat=productpage&id=446&title=HDA etc etc

Perfecte auto, gaat weg omdat ik "zakelijker" ga rijden.

Zeeeer zuinig mee omgegaan, niet gelijk uitzetten na een ritje etc.
Ga er komende week nog een nieuwe APK op laten zetten.

forumprijs :p 12,5k

Kwam je gister volgens mij nog tegen @ stoplicht Kalfsbeek. Jij kwam volgens mij van het industrie af gereden. Ik reed richting Naaldwijk... Met veel lawaai :D
 
Nice, die Golfjes!
Witte velgen staan ook netjes onder die van je maatje. :)

Jurjen, houd ajb je BBSjes! Alpina's vind ik echt níet mooi.
 
Dat zijn BBSen maar niemand weet wat voor type het is want het staat ook niet in de velg oid. Die Golf is van een maatje van me, ziet er erg net uit :)

borbet en ronal hebben daar replica's van , weet alleen ff niet welk type..
 
Iemand hier met een Japanse auto, die mee wil doen met TimeAttack? Ben geselecteerd, maar heb geen circuitwaardige auto meer... 8P Robert?
 
volgens mij op die golf naast die van Roel zijn die originele 1delige witte BBS RSen.
Zijn vrij zeldaam volgens vwforum
 
k98hfb.jpg


Beetje een kut hoofd want het regende :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top