Show je eigen auto topic #65

Status
Not open for further replies.
wat ik mij dan afvraag, hoe zit het met invoeren van schadeauto's/motoren... daar betaal je dan veel minder bpm over toch? en hoe zit het dan met de keuring, gebeurt dat pas als je de auto gemaakt hebt?

Moet je wel de juiste papieren voor hebben, dan betaal je inderdaad een stuk minder aan bpm. Naast mij werd een 207 gekeurd die de hele zijkant in elkaar had... Ze kijken bij de keuring de nummers e.d. na, en als je zelf aangeeft kunnen ze ook een apk keuring doen. Ik laat het liever door een ander doen, samen met een kleine of grote beurt...

En als je een auto bij een autobedrijf in duitsland haalt, dan krijg je meestal de auto voor veel minder mee omdat je hem exporteert, zij kunnen dan geld terugkrijgen op één of andere manier. Dus als je intresse toont, gelijk vragen naar de exportprijs.
 
WHHHAHA wieger was jij dat? Spotte je bij utrecht op de a2 vanmiddag (uurtje of half 2 kwart voor 2) een vrouw reed?
 
haha grappig :p.. zag er nog redelijk in goede staat uit.. op die groene aanslag op de onderkant na dan ;).. Succes ermee iig :p
 
Thnk weksel, ja die aanslag gaat er zo af, de lak is nog erg netjes en origineel, dorpels zijn ook hard, alleen zit 1 plekje achter bij t wiel wat niet helemaal goed is. Wel goed voor de apk. zullen vast wel meerdere foto's van komen ;)

yoeri, tis een 1.5benz :) klinkt nog redelijk bruut.
 
beetje offtopic misschien maar even een vraag over het volgende:

Ik stond met de auto van mijn moeder rechts van de weg parralel geparkeerd met de neus naar de tegengestelde richting. Opzich niks mis mee maar de rechterachterkant stak minimaal over het vak de weg op. (lees 30cm)

Vervolgens komt er een vrachtauto aantuffen om te lossen en schaaft net tegen de zijkant aan. Schadeform netjes ingevuld en hij dacht al wel schuld te hebben. Kan dit uberhaupt nog op mij aangerekend worden?
 
Tof Wieger !!

Quartet setje kopen :# ?

Vind t zelf wel vet staan op een dichte:
184040313.jpg
 
Mijn ride: Polo 6N 1.4 8v :p
Opties: Airco, Stuur Bekrachtiging, Electrische Ramen
Optisch: Velgjes :p geen idee wat voor
Al gedaan: MTX Compo + Ovaal + Versterker erin + Subje :p
Nog te doen: Scroefset, Velgen en CV op afstand :)

picture.php
 
ja is op de schets wel zichtbaar, maar echt minimaal. Mijn banden stonden ook allemaal binnen het vak

Hmm, dit kan dus wel het verschil maken.
Soms luisterd dit heel nauw, ken een verhaal van een busschauffeur die volledig in zijn recht stond, maar zijn tekening was niet nauwkeurig genoeg ingevuld.
Werd het verhaaltje mooi omgedraaid, werd hij aansprakelijk gesteld.
 
Maykel dankje, ik heb mss wel interesse ja! Ligt n beetje aan de prijs, der moeten sowieso nieuwe banden op dus beter meteen op n leuk velgje! Pm me anders even :)
 
quartett set is idd de bumpers. Wat ik overigens echt geen porem vind op zo'n ding, maar smaken verschillen...
 
Me neither. Op een cabrio is 't wel tof imo.

Zo, ik ga vrijdag m'n ''nieuwe'' auto ophalen :# Een donkergroene golf mk3 1.8 van '97. 170k gelopen, meegespoten bumpers, elektrische ramen, lederen stuur, lederen pook etc. Opa-style inclusief spatlappen :7
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top