Show je eigen auto topic #64

Status
Not open for further replies.
Mooi zo. Planning is dat die deze week op de sloop staat. Hooguit aankomende week, maar dan is die echt weg. Dan doe ik er nu verder niks mee.
 
Dude, kan je niet beter een fiets kopen? :D Daar kan weinig aan kapot gaan (in tegenstelling tot je auto/motor).
 
Golf verkocht:W, gast kwam zondag langs, boekte het geld dinsdag al over en kwam vandaag langs om hem over te schrijven:D [IR]http://i39.tinypic.com/24mxoip.jpg[/IR]

Morgen krijgt de cabrio nieuwe distributieriem en dan die nog verkopen en opzoek naar iets nieuws:)
 
Hij heeft wel gelijk... een foto uit een zwart/wit krant heeft nog minder ruis. of zet de sluitertijd hoger om meer licht op te vangen bij lagere iso, of gebruik flits, of koop een andere cam...

Zal best, als je pro fotograaf ben. Ik heb uit de losse hand een paar kiekjes gemaakt voor op een forum. Niemand hoeft ze te bekijken.

Gaat om het onderwerp. Ik heb nog nooit iemand ze foto beoordeeld om iets anders dan het gefotografeerde object.

En met flits wordt nooit zo mooi vind ik.
 
Omdat die van mij ook niet helemaal heel was, en het zijn dus sportstoelen. En we konden ze meenemen voor een prikkie.
En ik ga t laten fixen. Ff me mams of oma lief aankijken haha:p Je kan de zijkanten er gelukkig makkelijk af halen zonder veel gedoe

Heej dat interieur heb je in Putten bij Pieper gehaald he?
Haha ik was de ene week er geweest en wou paar dagen later die 2 sportstoelen eruit halen om 1 goede van te maken voor een maatje van me is het allemaal al weg haha.

heb trouwens binnekort wel een leuke verlagings set in de verkoop.. Weet niet precies hoeveel maar laag zat igg8)
 
Zal best, als je pro fotograaf ben. Ik heb uit de losse hand een paar kiekjes gemaakt voor op een forum. Niemand hoeft ze te bekijken.

Gaat om het onderwerp. Ik heb nog nooit iemand ze foto beoordeeld om iets anders dan het gefotografeerde object.

En met flits wordt nooit zo mooi vind ik.

Je koopt alles wat los en vast zit voor die auto, je bent er mega zuinig op en dan ga je van die pauper foto's schieten. Maak dan ook mooie foto's! :p
 
Heej dat interieur heb je in Putten bij Pieper gehaald he?
Haha ik was de ene week er geweest en wou paar dagen later die 2 sportstoelen eruit halen om 1 goede van te maken voor een maatje van me is het allemaal al weg haha.

heb trouwens binnekort wel een leuke verlagings set in de verkoop.. Weet niet precies hoeveel maar laag zat igg8)


Hahahaah wat toevallig!
Ja idd, in putten gehaald :p Ik had me broer er op uitgestuurd om wat tubetjes te vinden ergens bij een sloop, en toen belde hij me enthausiast dat hij iets heel cools had gevonden:p Dus gelijk erheen gereden en alles er uitgehaald!

Sorry:*

Verlagingsset he? Dat is interessant:7
 
Je ligt er al te lang uit Tim ;)

Vrijdag avond m'n Dodge weer uit de stalling trekken :)
ngx268.jpg

WAT een geweld :p.
 
Daar waar ik moet zijn inderdaad, als ie half op de weg staat is er niemand die er iets van zegt :rolleyes:
@marvB; kom uit Sint-Oedenrode...
 
Ow ok,

Dan was het toch wel de jouwe :p
Kom zelf namelijk uit boxtel dus is niet zo ver weg :p
Gaaf ding hor ! Alleen zuipt wel veel denk.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top