Show je eigen auto #89

Peugeot Partner eruit, Ford Focus ST erin!

f9lc20.jpg


an2aoj.jpg
 
Standaard 226pk en 320nm geloof ik. Mijne heeft wat upgrades gehad en heeft als het goed is 280pk en 439nm. Dus dat gaat best wel hard van zijn plek :p
 
WTF!?!? Daar kun je wel een lekker kort bochtje mee draaien!

Motor wordt deze week verkocht aan één van de drie gegadigden, maar mijn nieuwe speeltje staat er ook al :D

IMG_2748_zpsfeae6a30.jpg


Komt terug een kenteken op, ga proberen om em zoveel mogelijk op deze manier op de weg te krijgen :D
 
AutoBianchi! haha die dingen zijn zo gaaf..

Ging in Delft precies tussen de paaltjes van de fietsbruggetjes door enz.. mooie tijden gehad in zo'n ding
 
Dat kon met mijn eerste auto ook, een Ford Fiesta uit 1998 :p Maar dan ook echt NET, met ongeveer 1cm speling aan beide kanten haha.
 
Tof die Focus ST!

Mijn R32 gaat de verkoop in ivm familie uitbreiding :) Er moet dus iig iets terug voor komen met 5 deuren, dit zijn de opties:
- Audi S3 Sportback
- Audi A4 (B8) Avant S-edition
- Audi A5 Sportback
- Golf 6 R20

Stiekem kijk ik ook wel eens voor een RS4 (B7), maar een knappe is 5K boven mijn budget. Het onderhoud zal ws. ook niet mals zijn...
Morgen eerst maar eens proefrijden met een S3 Sportback.
 
Tof die Focus ST!

Mijn R32 gaat de verkoop in ivm familie uitbreiding :) Er moet dus iig iets terug voor komen met 5 deuren, dit zijn de opties:
- Audi S3 Sportback
- Audi A4 (B8) Avant S-edition
- Audi A5 Sportback
- Golf 6 R20

Stiekem kijk ik ook wel eens voor een RS4 (B7), maar een knappe is 5K boven mijn budget. Het onderhoud zal ws. ook niet mals zijn...
Morgen eerst maar eens proefrijden met een S3 Sportback.

wat moet die r32 nog opbrengen ?
 
Zo weinig kunnen doen laatste tijd.
Herstellen gaat niet zo vlug als verwacht.
Bmw wel voorzien van een paar andere wielen. Banden waren op, en kon setje breyton wielen met nieuwe banden voor en hele mooie prijs overnemen.
Nu nog een keer fatsoenlijk verlagen, m3 lip moet er nog onder.
Mja auto gaat net een maand of zo de winterstalling in.
Ben druk aan kijken naar leuke winterauto
image.jpgimage.jpg image.jpg
 
Heren,

Weet iemand hoe je de gril van een '14 vw Tiguan loskrijgt, de 3 schroeven onder de kap zijn geen probleem maar dan lijkt het wel of die vast geklikt zit op de bumper ofzo ?

alvast bedankt
 
Bovenkant idd losmaken, aan de bovenkant grille loshalen en aan de onderkant zitten not 2 of 3 clips die je met een kleine platte schroevendraaier los kan krijgen (naar buiten duwen gezien uit t midden).. dan de grille naar voren er uit trekken
 
Back
Top