Show je eigen auto #89

Heren,

Vraagje.

De koppelomvormer van m'n passat is dood, ding is voor mij financieel afgeschreven dus.

Over 4 maanden moest hij ivm uitzending toch de verkoop in dus ga er niks mee aan doen.

Wat kan zo'n ding nog opbrengen ?

Het gaat om een 2002 passat station 130pk tdi met 245K op de teller, rondom nieuwe remmen en net een grote beurt gehad :mad:

Her en der een plekje enz.
 
Kan je niet ergens een tweedehands bak regelen?

Denk dat het een wat de gek er voor geeft iets gaat worden met een defecte bak
 
hij is weg :p

750 gevangen, meegerekend dat ik laatst 1400 gevangen heb van de verzekering voor een tikje achterop verlies ik er op deze manier het minste op.
 
hij is weg :p

750 gevangen, meegerekend dat ik laatst 1400 gevangen heb van de verzekering voor een tikje achterop verlies ik er op deze manier het minste op.

Ik denk een hele nette prijs, gezien hetgeen wat je van de verzekering hebt gebeurt.

Auto's die niet rijden/ bak niet goed van is, is het toch lastig verkopen. Omdat jij weet dat de koppelomvormer stuk is, maar probeer dat de eventuele koper ook eens wijs te maken.
 
Bak moest sowieso uit elkaar, dat is gewoon erg duur.

We gaan het nu ff met 1 auto doen al word dat af en toe flink puzzelen met het ophalen van de kleine, lukt dat niet dan komt er goedkoop hok bij voor puur woon/werk tot juli, ik ga weer naar Afghanistan namelijk :)
 
Zwarte spiegelkappen erop gezet :)

2qxp74g.jpg


Natuurlijk moest 1 spiegelglas weer breken :+
 
A6563969-F5EA-493F-BB49-D88CBA78D836_zpswouhlldk.jpg


Niet een al te beste foto eigenlijk :X Maar vandaag is de Intrax HDA eronder gegaan en meteen de zomervelgen ook maar weer. Vering is echt een wereld van verschil, dempers die eronder zaten waren veel te zacht voor dat zware blok.. Kan nu zowat volgas over drempels heen :p Voorkant gaat nog wel iets omhoog denk ik, aandrijfashoezen gaan er anders wel heel snel aan...
 
Iemand advies mbt aanschaf bestel auto? Ik ben op zoek naar een Caddy. Wat zijn de do en don'ts? SDI vs TDI? Gaat vooral gebruikt worden binnen bk en kleine afstanden. Is een automaat af te raden? Wil voor een gebruikte gaan, model > 2005, budget 5k - 10k.
 
nouja, loszittende pompverstuivers is nogal een vrij veel voorkomend euvel. Deze gaan door de speling lekken waardoor er diesel bij de olie komt. (en dus slechte smering)
 
De 1.9 pompverstuivers (PD's) hebben nogal eens wat problemen ja, maar vaak bij hoge kilometerstanden.

Oudere 2.0 TDI's '04/'05 hebben problemen met de cilinderkop, scheuren in kvs kanaal.

Oldskool 1.9 met losse pomp zijn volgens mij aardig bulletproof :)
 
Back
Top