Show je eigen auto #89

heel erg vet.. alleen moeten de schijven niet andersom? bij t rally team bij ons op t werk hadde ze van de week toevallig over.. dat die juist tegengesteld moeten staan, zo krijgen de blokken meer ''bite'' op de schijven..

ik weet t niet zeker hoor..misschien wel waard ff na te kijken
 
Thnx leute!

heel erg vet.. alleen moeten de schijven niet andersom? bij t rally team bij ons op t werk hadde ze van de week toevallig over.. dat die juist tegengesteld moeten staan, zo krijgen de blokken meer ''bite'' op de schijven..

ik weet t niet zeker hoor..misschien wel waard ff na te kijken

Ik heb ze gemonteerd volgens het boekje wat Tarox mee heeft geleverd! Volgens mij is het niet echt voor de ''bite'' maar meer voor afvoer van warmte(minder snel kromtrekken) :)
 
1UZ15.JPG

1UZ16.JPG


Van 4x100 naar 5x120, kwestie van ff een subframepje pas maken, simpel toch ? :+
 
te koop: Golf 4 tdi

wegens aanschaf benzine auto deze in de verkoop.

1.9 tdi comfortline
Bj 2001
355xxx km
Bijna nieuwe 18" RS6 velgen+banden
setje wintervelgen
airco
afgelopen tijd vervangen:

brandstof pomp.
remschijven achter.
rechter achter remklauw.

altijd goed onderhouden boekjes compleet ingevuld.

Richtprijs 1500,-

voor meer info pm. maar

0610715845

url]


url]


url]
 
Is dit pakket de moeite waard voor 29 euro? (Je krijgt geloof ik nog eens 5 euro korting als je je inschrijft voor de nieuwsbrief)

Meguiars winter onderhouds pakket:

http://www.halfords.nl/product/118521-meguiars-winter-onderhoudspakket.html

Meguiars winter onderhoudspakket

√ Compleet pakket
√ Herstelt glans
√ Beschermt de lak
Dit 7-delige Meguiar’s onderhoudspakket is hèt complete pakket om je autolak te herstellen. Oudere of verweerde lak maak je weer glad en glanzend. Verwijder swirls en fijne krasjes, herstel glans en gladheid en bescherm je lak met deze kit!

Deze kit heeft alle benodigdheden voor wassen, kleien, krassen verwijderen en natuurlijk als laatste de bescherming. Voldoende voor het detailen van 1 of 2 auto's.

Deze kit bevat:
Meguiar’s Gold Class Car Wash Shampoo (473 ml)
Meguiar’s Smooth Surface Clay Bar (25 g)
Meguiar’s Quik Detailer (250 ml)
Meguiar’s Ultimate Compound (295 ml)
Meguiar’s Soft Foam Applicator Pad (2x)
Meguiar’s Supreme Shine Microfiber Towel (2x)
Meguiar’s Gold Class Carnauba Plus (177 ml)
 
Afgelopen zaterdag is mijn Golf 1 na 3,5 jaar weer tot leven gekomen! De eer is niet aan mijzelf gezien ik iemand anders de bekabeling heb laten doen :) Grootste probleem bleek een kortsluiting in de stuurkolom te zijn, daarom had ik zoveel gedonder met de elektronica. Motor klinkt gezond, agressief en loopt al best goed gezien er nog niets afgesteld is. En nu wachten tot juni voor ik er weer iets aan kan doen, zit weer in Zwitserland.
 
image.jpg

Dit is mijn huidige bolide.

Volvo S60 T5 Amerikaans model.
Standaard 250pk.
Nu rond de 340 pk na de nodige aanpassingen.

Ferita 3" downpipe, compleet Bsr uitlaatsysteem met sportkat.
Bsr optiflow luchtbox
Externe wastegate
Chip op maat
 
Ik kan er nog veel meer vermogen uithalen, maar dan moet ik de overstappen naar een handbak.
Hij's nu op 511nm koppel begrenst, anders loopt me de bak in de soep
 
Back
Top