Show je eigen auto #89

Ik heb een paar weken terug er een auto bij gekocht voor de wintermaanden, dus bij deze de 2e jetta van de pagina. Niet zon dikke als hierboven maar een simpele 1.3 met handbak.
hij is een keer overgespoten dus nadat ik hem gepolijst heb staat hij op wat kleine puntjes na erg strak in de lak.

de dag dat ik hem ophaalde:





Meteen het een en ander aan gedaan om hem een beetje naar smaak te maken:









Als het pekelseizoen weer over is komen er nog wel een keer leuke velgjes onder. wat heb je met jou velgen gedaan philip?
 
Ik heb ook weer een nieuwe daily

IMG_20131109_152055_zpslrgy2aoh.jpg


V6 4-motion uit 2000, 180k op de klok. Wat een heerlijke auto.

Als iemand nog onderdelen voor een golf mk3 nodig heeft. Let me know. Ik ben gestopt met mn project. Misschien dat ik de carroserie zelfs wel op laat knijpen....
 
Bedoel je mijn Schmidt velgen Luuk? Die heb ik verkocht.. maar ik heb een 5x100 onderstel :)

Gave Jetta heb je! Een coupé voor '86 is altijd goed -:-

Ahh dat is jammer, die vond ik namelijk wel erg goed staan onder je jetta. Hoewel de nieuwe ook erg dik zijn.

Roel dat is idd heel toevallig en dat gaat helemaal goed komen. Hij blijft iig in de buurt dus wie weet komen we elkaar nog eens tegen.
 
S3 is geschorst en staat droog. Komt volgend jaar wel eens buiten voor een trackday oid :)

Elektrische werk aan de Golf 1 heb ik uitbesteed, wordt momenteel aan gewerkt. Die hoop ik in 2014 weer rijdend te maken.

Geen idee wat ik met beide auto's ga doen in de toekomst. Deels afhankelijk van hoe lang ik in het buitenland blijf.

20fxdzr.jpg
 
Hier ook de eerste mods al doorgevoerd :)

Stond nog vrij hoog op de poten aan de voorkant, daar vast de schroefset gemonteerd (achter doe ik volgende week nog ff)
Gelijk voor spacers 16mm per kant gemonteerd en achter 20mm per kant. Zo komen de wielen een heel stuk beter in de wielkasten
Tevens een zwarte grill gemonteerd!

van:
293c7bt.jpg


naar:
2mwtld5.jpg


Helaas kut kwaliteit foto! Binnenkort eens een goeie shoot doen :)
 
Afgelopen week een set RSen gekocht voor mn Golf!

Specs:
BBS RS061
16x8 breed ET20

Harten worden face-mounted.
Specs dan:
16x7,5 ET38

Harten worden zeer waarschijnlijk goud gespoten, misschien BBS lak en de binnenranden glanzend zwart!
 
Back
Top