Show je eigen auto #89

Gaaf! De banden zijn kaal, kan je meteen die lelijke velgen dumpen :p Ik hoop dat er andere wielen op komen?

Heldere achterlichten staan eigenlijk prima, en verder lekker origineel. Zit er leer in?
 
Het blok gaat inderdaad geswapped worden in d'r auto die ervoor staat.

Maar zolang er APK op zit rijd ik met de corrado omdat het geluid zo verslavend is.
 
Ik heb 1250€ betaald voor de complete auto.

Ik denk dat dit beste is voor een swap. Je hebt alle parts, sensoren etc. En een kenteken zodat je kan aantonen uit welke auto het blok komt (ivm soms gejatte onderdelen,motorblokken etc)
 
Oke, voor die prijs is het wel aantrekkelijk dan! En ik ben sowieso van plan om een hele donor auto te kopen, ik ben alleen nog bezig met kijken wat de beste optie is, zowel qua motorblok als qua auto zelf.
 
Iemand ervaring mrt het verlagen van ren e30 (touring).

Vandaag de e30 van een maatje 'verlaagd'. Gewoon een el cheapo schroefset besteld en aan de gang gegaan. Echter toen we alles gemonteerd hadden bleek die dus helemaal niet laag te liggen. Achter op z'n laagst geschroefd, maar hij leek hoger te staan als eerst?!

Het gaat om een triple s schroefset met losse veren, dempers.
Aan de voorzijde is het onmogelijk om de hoogte te verstellen van de stel ring, deze valt helemaal in de veerschotel.

Aan de achterzijde de nieuwe schokbrekers gemonteerd en de veer + stelmofelijkheid. Dese stelschroef hebben we aan de bovenzijde gemonteerd.

Weet iemand waarom dat komt dat ie totaal niet laag gaat?

De e30 beunhaas meld zich maar weer is :+

El cheapo schroefsetjes onder een e30 zijn gewoon kut!
Die gaan idd helemaal niet laag, redelijke schroefsetjes voor een e30 van Gaz gaan vanaf +/- €800 alles wat er onder komt is bagger.

Zou die set gewoon terug sturen en wat anders halen
Beter haalt je maatje een verlagings set op www.ebay.de

Hou er wel rekening mee dat die goedkope setjes voor geen meter sturen, ingaande slag veeeeelste stug en uitgaande slag veelte slap.
Vind zelf de H&R cupkit een erg fijne set, stuurt goed, is goed laag en rijd nog enigszins comfortabel.

online etk kan je vinden op bmwfans.info ( zonder www )
 
Hier ook een nieuw vervoershoer :)
335i E91 met volledig M-pakket

vy00m8.jpg


To do:
-Catloze downpipes
-Grotere IC
-Betere luchtfilters
-Chip op maat

Dan 400+ Pk :W
 
Back
Top