Show je eigen auto #89

W58 met een KSracing set (vliegwiel etc)
Kon zogauw niet aan een R154 komen voor een normale prijs, alleen ben ik nu wat (naja, flink) gelimiteerd als ik aan drukvulling wil beginnen.
 
Ergens rond de 3-400 vond ik wel prima, maar op het moment heeft dat niet zo'n prioriteit omdat ik de W58 set al heb.
Loop ik dr ergens 1 stomtoevallig tegen het lijf voor 250-300 dan neem ik m wel mee, maar anders heb ik wel wat langer geduld, tot het echt nodig is zeg maar :p
 
Die BMW kun je het beste gebruiken als driftbak volgens mij :D

@Dave. Flink project bij die Golf :) Neem aan dat je dit onderstel niet onder een daily hangt? Auto verder wat interessant? Motorisch?
 
Dit is m'n daily ja :D 1.8T, K03S, Milltek catback en downpipe, R32 airbox, Forge TIP, vast afgedraaid vliegwiel, S3 brandstofpomp, TFSI bobines, LMM weggeschreven, BOV, JD op maat chip.

k2i6xc.png
 
Is dat niet wat extreem voor een daily? :p Ik vind het standaard onderstel van mijn Ibiza FR vaak al te stug, laat staan dat er zoiets onder de auto hangt :D
 
Weet ik niet, heb er nog geen meter mee gereden. Het zal wel wat harder zijn als de KW40/40,daarentegen rij ik er ook maar 7000km per jaar mee.
 
Gisteren Cupra opgehaald:D

119000 km
Supersprint uitlaat
BOV
Cold air intake
Schroefset
17'' RH cup velgen

Hier wat foto's, beetje kut foto's maar het was donker.

2gumc6h.jpg

29xgb4g.jpg

351beiv.jpg
 
Zijn zeker mooie wielen.
Maar rijd wel erg stug zo. denk dat ik er 16'' OZ wielen op gooi en hem een stukje omhoog gooi.
Radiounit gelukkig nog geen problemen mee. Maar als dat gebeurt zal ik je zeker een PM sturen:p
 
Back
Top