Show je eigen auto #89

Rij vandaag rond in een Seat Ibiza FR 2006 (facelift) TDI. Bevalt tot nu toe erg goed! Rijdt mooi soepel, is tuned bij VVT.

Grote kans dat dit mijn nieuwe daily drive wordt :)

Ik heb ook een ibiza fr ASZ tdi met 1749VB turbo, erg fijne auto maar niet echt zuinig 1:12.
 
Hele dikke R32!

Mijn Jetta nog een keertje.

1kgg.jpg


Als er iemand interesse heeft.
€ 2000,-
 
null_zps5f64ae65.jpg


Winterwielen er alweer onder :) Beetje vroeg nog eigenlijk, mag nu toch wel al eens wat kouder worden :p

En uiteraard heeft het volgende probleem zich weer aangediend.. De variabele turbo is gewoon een turbo geworden :| Hoop dat het alleen een lek in het vacuümsysteem is, maar het kan ook goed zijn dat de VNT vastgeroet is.. Mocht dat het geval zijn wordt de turbo niet alleen maar schoongemaakt denk ik :rolleyes:

null_zpsd494298d.jpg
 
Italiaanse troep:D!

Mijne gelukkig weer up and running na weer 600,- weggebracht te hebben.

Troep van Garrett :p Voorlopige conclusie is dat ie vol met roet zit en daarom niet meer werkt, vacuüm kan het bijna niet zijn aangezien ie het vandaag ineens wel weer even deed.

Waarschijnlijk ga ik em laten reinigen, en aanpassen als ie er dan toch ligt. Een turbo van een 210pk 2.4 kan eventueel ook nog.. Dan wordt chippen wel een must trouwens :rolleyes:
 
Heb laatst van mijn vaders Avansis verso D4D ook de turbo schoon gemaakt.
Verstelling zat helemaal vast.

Je kan proberen het vacuum potje los te halen en een paar keer met het stangetje op en neer gaan tot die weer beetje soepel gaat. (de verstelling soepel gaat)

Controleren of vacuum goed is is zo gebeurd, vacuum pompje op slangetje zetten en kijken of verstelling op en neer gaat.
 
Ik moet rondom nieuwe schijven en blokken hebben, gaat om een passat 3BG van 2002

Voor is 288mm en achter is 245mm meen ik, nou zijn er legio merken te krijgen, kan iemand mij adviseren ?
 
T'is alweer gemaakt, was een inlaatslang losgeschoten waardoor de LMM niets (of heel weinig) meer kon meten. Blijft nog wel even staan, want het was toch tijd voor een beurt en er is nog een aandrijfashoes stuk. Altijd leuk verlaagd rijden :+
 
@ Douwe: Moest je ook niet tevreden zijn van het remvermogen van je passat, kan je vanvoor redelijk gemakkelijk een upgrade kan doen naar 312mm.

Je Std remklauwen kunnen blijven, alleen de klauwhouders moet je vervangen door een setje van een Audi S3 (Art: 8L0 615 125) of Audi TT Quattro (Art: 8N0 615 125)
En je schijven komen dan van een audi A6 (312x25mm)
 
Last edited:
Ja klopt, alleen de "brackets" die voor de klauwen benodigd zijn voor de grotere schijf zijn prijzig en niet vaak 2dehands te vinden.

Komt wel een keer ;)

Heb een set besteld bij autopartsonline.nl thx voor de reacties.
 
Back
Top