Show je eigen auto #89

Ik heb Falken ZE914 onder de touring, wou eerst de Falken fk452 maar die zijn een stuk zachter en slijten harder.
Moet eerlijk zeggen dat die ZE914 prima bevallen, goede grip en prima in de regen.

Falken winter banden heb ik geen ervaring mee, mee zullen ongetwijfeld ook wel prima zijn.
Nokian winterbanden zijn sowieso goed in Noorwegen rijden er erg veel auto's op.
 
8)

737172_338341172977782_642638710_o.jpg


Klauw lijkt paarsig, maar is in feite donker blauw (RAL5002)
 
Mannen,

Wederom een probleem met m'n Grande Punto... Weekendje weg met m'n vriendin naar Noordwijk, wil inparkeren krijg ik 'm met geen mogelijkheid in z'n achteruit. Hij blokkeert gewoon, ook geen knarsend geluid of iets (met of zonder koppelen, auto aan of uit), lijkt wel of iets de schakelpook tegenhoudt.. ANWB erbij geweest en via de schakelstangen geprobeerd, ook niet. Iemand die me kan vertellen wat dit is of ook zoiets heeft gehad... Word langzaam gek van die wagen. Volgende auto word echt weer een Duitser!
 
Superdik Jeroen! Alleen klein vraagje, zitten je voorschijven niet verkeerd om? Links en rechts, gezien de gaatjes zegmaar. Mijn Brembo's hadden een soort ''draairichting'' pijlen erop staan en dan stonden de gaatjes de andere kant op zegmaar.
 
Thanks :)

Nee de voorschijven zijn links en rechts identiek, logica van Audi.. :rolleyes: Ze doen het af alsof ze daar niet aan gedacht hebben, maar volgens mij is het simpelweg makkelijker voor hun om maar 1 artikel in het assortiment te hebben ipv 2.
 
Mannen,

Wederom een probleem met m'n Grande Punto... Weekendje weg met m'n vriendin naar Noordwijk, wil inparkeren krijg ik 'm met geen mogelijkheid in z'n achteruit. Hij blokkeert gewoon, ook geen knarsend geluid of iets (met of zonder koppelen, auto aan of uit), lijkt wel of iets de schakelpook tegenhoudt.. ANWB erbij geweest en via de schakelstangen geprobeerd, ook niet. Iemand die me kan vertellen wat dit is of ook zoiets heeft gehad... Word langzaam gek van die wagen. Volgende auto word echt weer een Duitser!

Italiaans moet je eten.... en japans rijden :p
 
Spijt me om te zeggen maar FIAT staat voor Fiasco In Auto Techniek.

Waarschijnlijk is er iets IN je bak kapot.
Bekende van me heeft het tot 2x aan toe gehad in de bak van zn Punto. ( geen grande )
En verders alle mensen die ik ken inc mn vader hebben alleen maar ellende met hun fiat.
Van kleine elektrische storingen tot lekkende koppen en alles wat er tussen zit.
 
Is dus de schakelstang van z'n achteruit. Bak er onder vandaan, leuk! Laten maken en te koop zetten, word kk debiel van die Italiaanse zooi... Heerlijke auto om in te rijden, maar zo onbetrouwbaar als de tering blijkbaar...
 
Rij vandaag rond in een Seat Ibiza FR 2006 (facelift) TDI. Bevalt tot nu toe erg goed! Rijdt mooi soepel, is tuned bij VVT.

Grote kans dat dit mijn nieuwe daily drive wordt :)
 
Back
Top