Show je eigen auto #89

Heb trouwens ook wel geluk gehad met verzekeren van de Pro_Ceed (105KW), mijn vorige auto (mazda 323F 2.0 Sportive 96KW fastbreak ) verzekerd bij Unive, die deden eigelijk maar tot 95 KW op mijn leeftijd (nu 22).
Wouden via de telefoon niet direct de Pro_ceed verzekeren, maar moest overlegd worden met wat hogere mensen als die aan de telefoon zaten. Dag erna teruggebeld dat ze het toch deden omdat mijn vorige auto (de mazda dus) ook al een auto met "zwaar" blok was. en in combinatie met mijn 6 schadevrije jaren wel bewezen had er mee om te kunnen gaan.
Betaal nu 80 All-risk per maand
 
Last edited:
Leuke bak en zo te horen en zien de juiste opties :) Wat kost zoiets nou? Schrijven die dingen niet gigantisch af? Kia is in ieder geval aardig op de goede weg. Die Pro_cee'd GT is helemaal een strakke wagen
 
qua opties is hij geleverd met de "sport uitrusting" het enige wat er niet opzit volgensmij: Vol-lederen bekleding met stoelverwarming ,en een dakraam (en trekhaak).

Deze kostte me 8,5k incl (imitatie?)18"BBS Velgen en eibach verlaging. Bouwjaar 2008 en 85.000 km gelopen, wel geimporteerd uit België. Maar volledige onderhoushistorie en KM-pas zit er bij, heeft ook maar 1 vorige eigenaar gehad.
hoe hard deze afschrijft weet ik niet.
 
Standaard klauwen rood maken is een beetje tokkie tuning imo :p

Iemand nog tips betreft camera ala Go Pro? Zoek zoiets voor in de S3 @ circuit.

Zijn er alternatieven die even goed, maar goedkoper zijn? Goed gebruikt exemplaar is ook welkom :)
 
ISAW dingen zijn qua specs ok, maar lopen vaak vast. Ik had lekker een Silver GoPro gekocht, stukje goedkoper, heeft alsnog wifi zodat je je smartphone kunt gebruiken als remote en heeft gewoon de massa. Alle vette gadgets er omheen, beugels, sliders etc. is allemaal afgestemd op GoPro...
 
24fb30j.jpg


Nog 3 maandjes!
 
Koop aub een GoPro.

Veel vrienden van me hebben ook goedkopere alternatieven, allemaal spijt van. Heb nu de Hero 2 al bijna 2 jaar en vanalles mee gedaan, oa: meerdere keren in zout water mee geweest, aantal keren in en op TA auto's gehangen, op motoren gezeten, mee op wintersport geweest etc etc. Werkt gewoon top en filmkwaliteit is erg hoog.
 
Koop aub een GoPro.

Veel vrienden van me hebben ook goedkopere alternatieven, allemaal spijt van. Heb nu de Hero 2 al bijna 2 jaar en vanalles mee gedaan, oa: meerdere keren in zout water mee geweest, aantal keren in en op TA auto's gehangen, op motoren gezeten, mee op wintersport geweest etc etc. Werkt gewoon top en filmkwaliteit is erg hoog.
 
Mee eens Pepijn, zie het bij mn zoon ook, alternatief gekocht, is wel leuk maar dan rijd hij met wat evenementen mee waar een maat een GoPro heeft zie je jezelf rijden...zowel indoor als outdoor....... Wat een verschil.
En nu alsnog een GoPro gaan kopen.
 
Ach, ik heb zelf een Sony AS10, dat was een leuk alternatief omdat ie nog geen 200 euro kost (en de beeldkwaliteit en vooral het geluid echt wel goed zijn)
Blijkbaar hebben ze dat bij sony ook begrepen, want de AS10 is niet meer te krijgen en de 100 euro duurdere AS15 (met wifi...) wel, denk dat niemand die laatste kocht :+
 
[video=youtube;JM1ngS1Vb4s]http://www.youtube.com/watch?v=JM1ngS1Vb4s[/video]

Zo, nu nog afbouwen, maar we hebben dr alweer 2 cilindertjes bij :+
 
Back
Top