Show je eigen auto #89

Misha is niet de eigenaar van de auto ;) weet niet hoe je daar bij komt Tim?

Misha reed (klant/vriend vd eigenaar) en Vinny zat ernaast.
 
Al die indianen verhalen over de oorzaak , 2 pedalen tegelijk intrappen hoe krijg je het voor elkaar ??? Denk eerder dat het misgaat omdat er gewoon veel te hard gereden word op een veel te kort stukje asfalt + uitslofen voor de camera :(
 
Gewoon over het hoofd gezien dat het daar dood loopt en uit pankiek naar rechts gestuurd gok ik. Zonde van de auto, maar goed dat beide heren er redelijk heelhuids zijn uitgestapt.
 
Gisteren lekker aan het rijden geweest @ Assen met de S3. Bijna 3 seconden van mijn beste tijd af, staat nu op 2:11.01. Veel oponthoud en problemen met olietemperatuur anders had ik nog wel een betere tijd gehaald :) Iemand met kennis over oliekoeling / temperatuur @ 20vt blokken? Ondanks de grote Mocal oliekoeler stijgt mijn temp nog steeds als ik continu aan het gassen ben.
 
Bij mij scheelde het +/- 35 tot 40 graden met een 13 row Mocal (op 1.9 tdi).

Weet niet hoe groot die van jou is maar ik denk dat TE groot ook niet goed is. Bij een kleinere zou de olie eerder/sneller doorheen gaan als bij een grote lijkt mij.
 
Kan het zo niet meer vinden,maar heb een zwager die net zijn rijbewijs heeft. Nu is het volgende probleem dat ie een golf 4 met 5 cilinder heeft ,maar deze niet verzekerd krijgt. Hij is net 21 3 dagen zijn rijbewijs en een golf 4 met v5 die verzekerd moet worden.Wie deed dat tegen een gunstig tarief
 
Nationale Nederlanden proberen, daar had ik mijn supra mk4 (turbo) verzekerd op mijn 19e.
Die doen dus niet zo moeilijk, kost wel een paar centen. Maar dat krijg je als je jong een wat snellere wagen wilt verzekeren.
Of gewoon independer proberen en kijken wat daar uit komt, en het gunstigste is.
 
De VW dudes zullen het wel kennen, dit weekend naar Edition 38 geweest in Northampton. Zijn met de Golf 1 op 3 delige Ronal bear velgen geweest.

Helaas wat pech gehad, versnellingsbak kapot gereden op de heenweg waardoor we in de 3 moesten rijden. Nadat we de trein hadden gepakt schoot hij telkens uit de 3, dit hadden we opgelost door een fles tegen de pook aan te klemmen En vannacht vloog eerst de einddemper los, deze nog vast kunnen maken maar tijdje later einddemper verloren in Frankrijk. Dus met een pokke herrie vanaf Frankrijk naar huis gereden, oren doen nu nog pijn.

Maar wat was het een gaaf weekend!
 
Andere wagen gekocht:
Kia Pro_Ceed 2.0 liter 143pk
Half lederen bekleding


Meteen maar 2Din radio er ingebouwd:
 
Last edited:
Back
Top