Show je eigen auto #89

"Beide inzittenden zijn er naar omstandigheden goed vanaf gekomen al had de bijrijder wel een paar flinke hoofdwonden omdat hij naar eigen zeggen zo onverstandig was geen gordel te dragen."

geen gordel??? whut
 
Dus je wilde remmen en toen trapje je per ongeluk twee pedalen tegelijk in? Is mij ook weleens uit schrik overkomen, alleen niet met 850pk. Ik neem aan dat je hem niet de muur in gestuurd hebt. Dus was de remverdeling ongelijk ofzo?

Wat een klapharken op die sites zeg. De knakker op de video ook "Dit had je kunnen verwachtennenenennnnnnnnnn". Lekker je kop omdraaien ook. Pffff.
 
Was het Misha die reed dan?

Zonde! Zo onnodig om op zo'n kort stukje straat even het gas in te trappen. Hoe is het met de Juke verder? Alleen cosmetische schade of ook motorisch?
 
Zelfs de besten overkomt zoiets. We kijken niet meer terug, zijn blij dat het mee is gevallen en gaan nu snel dat ding weer oplappen.
 
1173754_560286364019311_406009855_n.jpg


Al die onzin biedingen en mensen die geen telefoon durven te gebruiken waar hij voor bedoeld is, dus hou ik hem maar zelf voorlopig :p
 
Zelfs de besten overkomt zoiets. We kijken niet meer terug, zijn blij dat het mee is gevallen en gaan nu snel dat ding weer oplappen.

Dit wordt gepost op autogespot:

*UPDATE*

We just received a statement about the accident. A customer took the car for a test drive and he was overwhelmed by the acceleration of the Juke-R, he accidently floored both pedals. Normally, it are the clutch and brake execpt this car has an automatic gearbox. This means that the driver floored the brake and accelerator which caused the accident.

http://www.autogespot.com/nissan-juke-r-crashes-into-a-wall-*update*
 
vandaar ook mijn twijfel, in andere artikelen word gesproken over een klant, terwijl misha de owner is.
kijkend naar zijn post kan het idd zo zijn.
Jammer maar kan altijd gebeuren, gelukkig geen ernstige gewonden.
Gelukkig dat de straat maar zo kort is. anders was het ernstiger geweest denk ik. ( hogere snelheid )
 
Back
Top