Show je eigen auto #89

Jah ik had het gezien op Volksforum :) Denk dat ik voor momo of zo'n raid hp stuurtje ga.
Heb het stuur liever niet te klein. Moet minimaal 300mm stuur zijn.
 
Heb ik liggen, 340mm

2012-11-20141914.jpg
 
Ja heb je wel gelijk in. Maar zo'n stang voor het dashboard langs vind ik maar niks. Als je het helemaal mooi wilt maken moet je echt alles eruit halen en dan pas kooi erin.

Maarja kooi achterin kan mooi voor de looks :#
 
Aad, je fantasie is weer op hol geslagen. Mijn 260pk 1.8t Golf doet net 0-100 in 6 seconden op een droge weg en jij doet dat Ff nog een seconde sneller in de regen.....
 
Gister met de passat bij JB automotive geweest, hier is de egr verwijderd, de kat leeg gehaald en gechipped met JD software.

Bleek al een keer mee gerommeld te zijn maar was ven zeer slechte kwaliteit, hij verbruikte te veel, veel te veel rook, schakelde niet lekker en trok niet zoals hij zou moeten doen.

Ik had geen id, mijn referentiekader was een 850 automaat uit 1992 en een golf 2 handbak :p

Nu loopt hij veel rustiger, verbruikt minder, heeft meer koppel over het hele toerenbereik, schakelt stukken strakker en heeft nog iets meer power dan hij al had.

Volgens de JD site zou hij nu 170 pk en 385Nm koppel moeten hebben, ik vind het iig voldoende.

Kost ff wat maar je krijgt er een hele hoop voor terug imo :)

Kat en EGR weg.jpgbrug bij JB.jpg
 
Die gaat dan in -5 seconden oid :eek: Denk wel dat Aad zelf achter het stuur heeft gezeten, gezien zijn jarenlange ervaring als top kartcoureur.
 
Back
Top