Show je eigen auto #89

Versnellingsbak (huis) daarop is de motorsteun afgebroken, hij gaat kijken of dit nog te lassen is en anders een nieuw bakhuis en een aandrijfas, om verder maar te hopen dat er binnenin niets kapot is.

iig op zoek naar een 2e hands bak, mocht hij deze kunnen vinden zit je op 1,5k
 
een nieuw bakhuis?

ik zou, een ruilbak/revisie bak pakken(GP heeft veel bak problemen)... zal zo rond de 500-800 liggen (laatst 1 gehaald voor een nieuwe polo en die was 600 inc inruil oude)

aandrijfas zal zo'n 100-150 kosten.

en alles eronder laten zetten max 200 euri inc olie

dit is allemaal met bon... zou toch een goed garage zoeken, en zelf onderdelen leveren.
 
Ik had 't ding al lang verkocht :p Respect dat je er nog steeds mee door gaat! :#

Ook vaak genoeg aan gedacht hoor. ;)

iig op zoek naar een 2e hands bak, mocht hij deze kunnen vinden zit je op 1,5k

Ben je zelf ook op zoek? Enkel een bak vervangen en een aandrijfas kan toch nooit 3000 Euro kosten? Zoek zelf een bak en een as, en laat het er door een beun onderzetten, net wat Johnny zegt, volgens mij moet dat wel voor 1000 Euro lukken.
 
Toen straks even velgen van een maatje gepast op m'n mk1. Hij heeft namelijk 7,5J BBS RMs met de goede maat band. Ik heb zelf nog 6,5J en was benieuwd of 7,5 past bij mij. En dat doet het zeker ! Binnenkort 2 randen bestellen.

Gelijk bestellen! Staat perfect zo.
 
4rrjv9.jpg


hophop.
 
@ jurjen: Die corsa stoelen zitten wel lekker hoor, ook een mooie stoel qua design vind ik. Ik weet niet wat je postuur is, maar ik zou even gaan passen als ik jou was. Ik heb nog eens een qsp overwogen te kopen maar toen ik ging passen in de kleinste maat was die alsnog veel te breed.

@1warm: Wat een bak zeg, prachtig. Valt er nog wel mee te rijden in de sneeuw?
 
Ik gooi de auto helaas eerst nog even in de vriezer, voorlopig geen tijd meer voor. Las de uitlaat er nog onder en dan mag die eerst nog een half jaartje de schuur in..
Tegen die tijd wel een keer een kooitje en stoelen gevonden.
 
Ik gooi de auto helaas eerst nog even in de vriezer, voorlopig geen tijd meer voor. Las de uitlaat er nog onder en dan mag die eerst nog een half jaartje de schuur in..
Tegen die tijd wel een keer een kooitje en stoelen gevonden.

Doen we hier in Moskou ook man.

774176_321903057910736_1968534668_o.jpg
 
Auto weer terug!

Totaal voor 1550 euro klaar incl btw en shit... Valt me nog mee, wel een nieuw bakhuis en me aandrijfas was nog te redden gelukkig. Gelijk 4 nieuwe bandjes er omheen gegooit, kan ik er weer tegen!


Ben allang blij dat ik 'm weer terug heb:)
 
Back
Top