Show je eigen auto #89

GroteFoto-NHP684PT.jpg


GroteFoto-AWQIKBU7.jpg


Heeft het perfect gedaan in de sneeuw :D
 
Nee Power FC, dus vrij programmeerbaar kwa ign/fuel/vvti etc. Vervangt de gehele originele computer dus geen piggyback. En rijd met een Z32 maf sensor, die zit bijna op zijn max.
 
Dik hoor! hoe bevalt de navi? is tevens ook een dvdspeler toch? ben ook opzoek naar zo'n 1...

Bevalt zeer goed, werkt snel, kaarten zijn erg overzichtelijk en alles is helemaal naar eigen wens in te stellen. Kan best dat het een dvdspeler is, eigenlijk (nog) niet naar gekeken.. Audi Music Interface is ook een aanrader om erin te hangen trouwens. Heb nu m'n oude 30gb iPod video in m'n dashboardkastje liggen, is erg netjes weggewerkt, bediening via navi en/of stuur.
 
Bij mij is vanmiddag de IC piping losgesprongen.. "Zunne groote rookwolluk jonuh!!" :eek:

Moet er een beetje zo uitgezien hebben, aangezien ik weinig meer naar achter zag door de binnenspiegel 8P

14_black_smoke_knlwthc.jpg


Slangeklem weer vastgezet, kijken hoe lang ie het vol gaat houden..
 
Goeie uitvoering Martin, mooie auto hoor... Doet me van binnen denken aan de Q3 van m'n pa, vind het wel mooi... Heb je ook Drive Select?

gisteravond even snel door de wasstraat gegaan. kon het niet meer aanzien hoe vies die was van de sneeuw.


Leuke wagen, staat op m'n Swift-opvolger lijstje in de toekomst... 1.4 16v?
 
Doe je snel! Ziet er goed uit zeg, snel onder de auto knuppen.

Ik ga mijn velgen er binnenkort ook weer onder zetten. Ben mijn winter wielen echt zat :#
 
Back
Top