show je eigen auto #87

Ik heb nog wel beelden van de veren die de deuren dichthouden! Op het filmpje, in het begin dan voor het knippen, zie je dat de marshall de deur open trekt maar dat het raam nog vast zit.. Flippie.. Zal is kijken of ik ff een klein stukje beeld kan produceren!
 
nzj9lw.jpg
 
Vaag probleem @ Sunny.

Ik heb compressie, brandstof, vonk, sensore doorgemeten en nu ook Nissan diag kabel.. Ik word gek!


[video=youtube;C6E0cGw2iPk]http://www.youtube.com/watch?v=C6E0cGw2iPk[/video]
 
Lekkage rond het inlaatspruitstuk? Ik roep maar wat, maar misschien heb je er nog niet naar gekeken.

Post het filmpje anders ook bij sxoc, daar is ook veel bekend over de sr20.
 
Als je gas geeft, gaat hij dan wel toeren maken of veranderd er niks?

Klinkt op het filmpje niet heel duidelijk maar:

A lijkt op 3 poten te lopen?

B lekkage bij inderdaad het inlaatspruitstuk (onregelmatig lopen/valse lucht etc)

C krukaspositiesensor (voor/van de ontsteking die verkeerd meet, klonk bij mij ook zo met een vorige auto)
 
Loopt op 4 poten.. Ik heb alle sensoren doorgemeten en geven goede waardes door.

Reageerd niet op gas en TPS sensor geeft goede waardes door. Geen fout codes.

De GTiR is anders dan de normale SR20DET. 200sx heeft bijv. de krukas positie sensor los ipv in de onsteking zoals de GTiR

En ik heb gewoon vacuum @ boost meter.. Dus vacuum lek is het niet
 
Je moet half gas oid houden om m aan te houden.. gas geven maakt niet uit.. zodra je volgas geeft lijkt ie m te smoren.. laat je het gas los valt ie ook uit (als k het goed onthouden heb)
 
Coil packs doormeten op weerstand ? Bougies eruit gehaald en gekeken of er verschil onderling is kwa kleur nattigheid e.d. ?
Inlaat lekkage via een intercooler buis/intercooler zelf bov etc. Helemaal afpersen.

Maf sensor kapot ? Verkeerd om gemonteerd ? Krijg je ook zo'n rare gas reactie.
 
Back
Top