show je eigen auto #87

Bedoeling is idd om er 2/3 jaar mee te rijden, ligt r aan hoelang ik daar precies blijf, en dan daar te verpatsen. Ze zijn daar op t eiland alleen niet zo geil van diesel, en zeker met handbak zal het denk ik niet zo makkelijk zijn om em daar aan een local te verpatsen. Maja misschien onder de nederlanders wel. Mocht ik er nou echt bijna niks voor vangen neem ik em weer mee terug, en dan kan ik volgens mij weer t oude kenteken krijgen :) Maarja mocht dat gebeuren gaat die leeg en weer langs VVT, maar dan voor wat leukere goodies :+ Maar dat is toekomst:7
 
Ik keek even terug en zag wat posts van misha en de reacties daarop, mijn dag is gelijk weer goed.
 
Haha, lekker lopen trappen suffie? :D

Ik snap ook wel dat je bandjes snel op gaan op deze manier. Het blijft een mooie combi, zwart met de rode achterlichten.
 
Wie weet waar de elektrische snelheidsmeter kabel zit bij een E36 ?
Bezig met me navigatie aan te sluiten maar van dat boekje word ik niet veel wijzer !
 
Wie weet waar de elektrische snelheidsmeter kabel zit bij een E36 ?
Bezig met me navigatie aan te sluiten maar van dat boekje word ik niet veel wijzer !
Als ik de kabelschema's moet geloven die ik hier heb zit er in de kabelboom van je (originele) radio een zwart-witte draad.
Als dr nu een niet originele radio in zit zal die nog wel in de buurt van de originele kabelboom hangen (met een beetje geluk)
Dus ff radio dr uit trekken en zoeken maar :p
 
Als ik de kabelschema's moet geloven die ik hier heb zit er in de kabelboom van je (originele) radio een zwart-witte draad.
Als dr nu een niet originele radio in zit zal die nog wel in de buurt van de originele kabelboom hangen (met een beetje geluk)
Dus ff radio dr uit trekken en zoeken maar :p



+ralf+
 
De mijne er ook is tussen gooien!

IMG_0877.jpg


IMG_0876.jpg


IMG_0874.jpg
 
Back
Top