This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #84

Status
Not open for further replies.
Lekker bezig @ Jurjen/Misha

Paar pics van de Golf1:

Heb voor de computer een steun gemaakt. Deze lag eerst altijd los


Motorruimte. Zal komende week een stuk spannender worden 8)


Gisteren oliekoeler geplaatst. Bovenste ophangpunt @ foto. Is een M8 kraagmoer verzonken in het front.


Daar hangt ie al. Alu steuntjes gemaakt. Onderkant zit vast met plaatwerkschroeven


Leidingen erop voor het proefpassen met de bumper.


Zit mooi verstopt achter de kentekenplaat. Moest de bumper nog wel wat bewerken om het passend te maken.
 
Netjes

In hoeverre ben jij die computer nog nodig met je Webers? Wat doet zo'n computer uberhaupt bij een K-jettronic (ofzo) injectie? Behalve dan de ontsteking natuurlijk.
 
Als je nog 10 cm naar achter gaat, ligt je blok bijna bij je op schoot niet? Maar heb je je auto echt uitgewogen, of is het gewoon zaak om het blok zo ver mogelijk naar achter te krijgen?

En is 1170 kg niet best zwaar?

Ik bedoelde meer 5 cm eigelijks anders moet het complete schutbord eruit..
Nee is niets uit gewogen, zover mogelijk naar achteren is het mooist..

1170 is niet licht maar dat wegen de standaard auto's ongeveer.
Hier is enkel het interieur uit en wat kleine dingentjes..

@ Lieuwe ziet er good uit, ik heb hem nog in trillingsdempertjes hangen..
 
@Rocco : zijn die stickertjes/knoppen dezelfde maat als een audi A4 B5 ? Jij hebt ze gewoon liggen ?

Durf ik zo niet te zeggen.. Ik heb (op degene die k zelf gebruikt heb na) gewoon thuis liggen idd. Op die site kun je precies zien welke. Zitten nog wel wat leuke tussen
 
Da's netjes, maar lijkt me niet perse nodig... De hele auto staat al op trillingsdempers en de motor ook

Je referentiekader is te krap. Onder andere rijwind kan anders ook voldoende trillingsmodi exciteren.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=j-zczJXSxnw&feature=related"]Tacoma Narrows Bridge Collapse "Gallopin' Gertie" - YouTube[/ame]
 
Durf ik zo niet te zeggen.. Ik heb (op degene die k zelf gebruikt heb na) gewoon thuis liggen idd. Op die site kun je precies zien welke. Zitten nog wel wat leuke tussen

Ik zoek het even uit , anders neem ik wat je teveel hebt wel over ?
 
Vraagje..

Weet iemand waar ze goed Clifford alarmen inbouwen omg. Rdam?
En kom niet met 1 of andere turkse/poolse zaakjes

Kan het ook wel zelf maar vaak kost et niet veel extra en daar ga ik niet voor klootzakken.
Gaat om de Supra btw
 
Vraagje..

Weet iemand waar ze goed Clifford alarmen inbouwen omg. Rdam?
En kom niet met 1 of andere turkse/poolse zaakjes

Kan het ook wel zelf maar vaak kost et niet veel extra en daar ga ik niet voor klootzakken.
Gaat om de Supra btw

Ik blijft dat schijt alarmen vinden die Clifford meuq. Dan krijg je zo'n kermis afstands bediening.

Is er niks OEM te krijgen?
 
Zit al een OEM op maar dat is nou niet echt kwaliteit meer na zoveel jaar. Haha

Wat zijn er dan andere alternatieven..
 
Ik heb een jvc radio. elke keer als ik nu de auto op contact zet speelt die even muziek en dan slaat hij op bt phone. weet iemand hoe je dat kan uitzetten¿ kan het niet echt vinden in een menu en t is behoorlijk irri.
 
Moet er zelf ook even aan wennen, maar 't is weer is wat anders. Daarnaast trek je het er zo vanaf als je het zat bent. Dat is ook de rede dat ik het gedaan heb, zo het nooit wit spuiten oid.
 
Status
Not open for further replies.