Show je eigen auto #80

Status
Not open for further replies.
Lol, wat een benamingen voor een auto:p

Edit:

JohnB: Bij elkaar geraapte troep kan je het niet noemen. Er is wel fatsoenlijk spul gemonteerd, al zou ik zelf geen k-sport nemen als ik zulke spullen op de civic zou zetten.

@misha: Jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar je hebt nu iig wel op zak wat je graag wilde hebben. Feli.

K-Sport remt behoorlijk heb ik uitgevonden afgelopen dagen icm Ferodo blokjes. Als ik meer budget had, dan zou ik wel AP-Racing pakken bijv...
Het is misschien jammer, maar ik heb waar ik afgelopen dagen voor vocht: niet de licentie, maar waardering van de KNAF.
 
maar vertel eens over het banden bezoekje?

Hoe kwam het ? Hoge snelheid ? Foutje of gewoon pech.
Heb je zoiezo niet op facebook dus geen idee of het daar staat!

Maar igg netjes dat je het gehaald hebt.
Succes met opknappen
 
Idd, vet dat je zo knalt met dat ding man :)! Ik ben bang voor me knip maar als je zoiets doet moet jet wel opzij kunnen zetten :p..
 
Kost wat, maar dan heb je wat. :p

Gefeliciteerd Misha, jammer van de schade. ;)
Thnx, de vreugde overschaduwt mijn verdriet!

maar vertel eens over het banden bezoekje?

Hoe kwam het ? Hoge snelheid ? Foutje of gewoon pech.
Heb je zoiezo niet op facebook dus geen idee of het daar staat!

Maar igg netjes dat je het gehaald hebt.
Succes met opknappen

http://www.facebook.com/m.g.charoudin if u want.

Deze was het:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=myX0zhdNdCw"]Haag door de Geert Timmer bocht - YouTube[/ame]

Te veel overstuur en langsaf gegleden.
 
Mn Golf raakt ook zeker weten oververhit als ik circuit ga blazen:), is t daarom troep?
Mmnee, op straat red ik t prima.
 
Ben benieuwd of n e30 m3 van 24(??) jaar oud t wel 25 rondes vol gas knallen uit houd.

Ook al is t dan een echte 'raceauto' john.
Teminste, die heb je toch???
 
Ik heb er gewoon schijt aan of hij het vol houd of niet. "Echte" race wagen of niet. Ik heb er meer fun van om dat ik niet om een kras of een deuk geef :)
 
Zo'n e30 m3 doen ze gewoon endurance race's van 5 uur+ mee dus dat gaat zeker

Joh echt? Denk dat de gemiddelde straat m3 toch wel flink wat verschilt met degene die endurances doen ;)

Ik wil r mee zeggen dat die subaru niet gelijk een bij elkaar geraapt zooitje is. Denk dat de kans even groot met die 'oude' m3 is dat er wat naar de klote gaat, ongeacht of t nou een echte raceauto is of niet
 
Gelijk nieuw setje bandjes er op nu :p

Ze hebben toch nog redelijk volgehouden, maar ik ga kijken voor winterbanden.

Zo'n e30 m3 doen ze gewoon endurance race's van 5 uur+ mee dus dat gaat zeker ja;)

Mischa: www.dnrt.nl , Goedkoop en héél leuk racen!

Eerst even doorsparen en in balans komen :p

Joh echt? Denk dat de gemiddelde straat m3 toch wel flink wat verschilt met degene die endurances doen ;)

Ik wil r mee zeggen dat die subaru niet gelijk een bij elkaar geraapt zooitje is. Denk dat de kans even groot met die 'oude' m3 is dat er wat naar de klote gaat, ongeacht of t nou een echte raceauto is of niet

Alsof nieuwe raceautos altijd perfect lopen...
 
Opmerking van John slaat ook nergens op. Als een racewagen het langer dan een race vol houdt is het overrobuust en valt er nog wel wat prestatiewinst te behalen in het terugdringen van de robuustheid. Het blijft optimalisatie van de afwegingen en factoren waaruit deze bestaan, ook endurance natuurlijk.


Gefeliciteerd met je licentie! :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top