Show je eigen auto #80

Status
Not open for further replies.
Want nu schrijf je met deze grap maar 80% van je wagen af, en anders was dat 90 geweest :D

Neem aan dat dit een lering is voor iedereen. Met een straatauto kun je NIET meerdere sessie vol branden. Daar is het gewoon niet op gebouwd. IMO heb je nog geluk gehad dat er niet veel meer kapot is gegaan.
 
Precies mocht ik gaan circuitrijden zou ik iets pakken wat in de basis al goed is. Een Caterham ofzo. Lekker licht en erop gemaakt!
 
Ik had paar maanden geleden gepost dat ik een 6bak had gekocht, toch? Guess what? Zojuis reden gekregen om die erin te zetten... We mochten vrijrijden om op de examenuitslag te wachten en 2e ronde 1e bocht knalt mijn derde versnelling eruit... had dat tijdens of voor examen gebeurd, dan was het even zuur geweest...

Die 5bak gtt bakken zijn ook drama, daar staan ze om bekend. Hier zijn we bezig met een 6bak, assen en hubs van een 09 sti te monteren onder een gtt. Ophanging etc. is volledig custom ( unibolts ) :W Velgen/banden zijn 9,5j met 285 advan's en toyo's
 
Ik krijg zojuist te horen dat ik geslaagd ben voor praktijk, toch nog een goedmakertje! nu theorie nog...
 
Want nu schrijf je met deze grap maar 80% van je wagen af, en anders was dat 90 geweest :D

Neem aan dat dit een lering is voor iedereen. Met een straatauto kun je NIET meerdere sessie vol branden. Daar is het gewoon niet op gebouwd. IMO heb je nog geluk gehad dat er niet veel meer kapot is gegaan.

Kan wel :# Maar dan moet je gewoon een bulletproof auto voor hebben. 1 bak heb ik op straat gesloopt ( Bak in elkaar gedraait en vloeibaar diff :D ).


M'n huidige bak ( Gevuld met 10w40 :D:D:D ) heeft lelystad,nurburgring en zandvoort overleefd
 
Die 5bak gtt bakken zijn ook drama, daar staan ze om bekend. Hier zijn we bezig met een 6bak, assen en hubs van een 09 sti te monteren onder een gtt. Ophanging etc. is volledig custom ( unibolts ) :W Velgen/banden zijn 9,5j met 285 advan's en toyo's

:~

Like Cusco Baroe ( jwz )
 
Kan wel :# Maar dan moet je gewoon een bulletproof auto voor hebben. 1 bak heb ik op straat gesloopt ( Bak in elkaar gedraait en vloeibaar diff :D ).


M'n huidige bak ( Gevuld met 10w40 :D:D:D ) heeft lelystad,nurburgring en zandvoort overleefd

Die is inmiddels toch ook wel enigzins aangepast richting circuitauto?

Overigens wil ik die ook het circuit nog wel is zien overleven na een ronde of 25 ECHT doortrappen.
 
Ik heb je nog zo vaak gewaarschuwd misha:p

Ik heb echt 0 medelijden met je:p Maar gefeliciteerd nog:W!

w00000000000000000000000000000000000t!!!!!!!!!!!

Geslaagd, en niet zomaar maar met eervolle vermelding:

0 fout theorie en dat alle examinatoren mij asociaal hard vonden gaan en iedere keer dachten dat het goed mis zou gaan! (Maar ze waren net paar uur te laat om te zien dat het mis ging) Volle 100% uit de auto geperst (ja en 3e versnelling). Toch wel fijn om zoiets te horen! Nu rust & herstel!
 
wahahha, zou mij niet waard geweest zijn :p


je gaat er wel mooi mee om, is toch maar ''spul'' :W


volgende cursus, autoschadehersteller/spuiter??? lijkt mij handig
 
Leuke reaktie's hier mannen, damn zeg! :? Feli man, nou dat ding weer opbouwen met nog meer leuke goodies!

Eerst weer eens doorsparen... Het budget is nu echt doorheen gejaagd afgelopen weken om dit te bereiken...

Nu je drijfstang lagers er nog uit en je hebt alle kwalen vd impreza gehad ;) Gewoon gas geven haha

Hopelijk laat het op zich wachten :p

En daarom heb ik een "echte" race auto en geen bij elkaar geraapte troep :)

Wat is een echte race auto... Is iets wat meer kost gelijk beter? Een BMW M3 CSL kon ik makkelijk bijhouden vandaag... terwijl die toch tig keer zo duur is. En om andermans spul af te kraken is ook niet netjes...
wahahha, zou mij niet waard geweest zijn :p


je gaat er wel mooi mee om, is toch maar ''spul'' :W


volgende cursus, autoschadehersteller/spuiter??? lijkt mij handig

Mwa.. spul... Ik vind dat ieder auto een "ziel" heeft... Zorg je er goed voor, dan zorgt ze ook goed voor jou..

Als je naar z'n zip kijkt, moet het met deze Baru ook wel goed komen!

Wel totaal verschillende dingen kwa kosten... Maar als je daarmee zegt dat ik niet van halve werk houd: correct!

Wat is een Su toets? :?

Iets wat samen met Baru toets getypt wordt :p
 
Lol, wat een benamingen voor een auto:p

Edit:

JohnB: Bij elkaar geraapte troep kan je het niet noemen. Er is wel fatsoenlijk spul gemonteerd, al zou ik zelf geen k-sport nemen als ik zulke spullen op de civic zou zetten.

@misha: Jammer dat het zo heeft moeten lopen, maar je hebt nu iig wel op zak wat je graag wilde hebben. Feli.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top