Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Ik wist niet welk topic ik dit moest plaatsen maar;
Hoe werkt het precies bij domeinen met auto;s. Stel ik wil daar een auto kopen, hoe gaat het dan in zijn werk, en hoe zit het met kenteken/kentekenbewijs etc.

Heb gehoord dat je 1 keer per maand in soesterberg een veiling hebt, en dat je dat kan bieden. Als iemand wat meer info hierover weet, wil ik dat graag horen.

En scheelt het echt veel geld? Of kan je beter een leuke auto op MP kopen?
 
Soms ook gewoon onder de voorruit..

Aangezien jij bij de ford dealer werkt ga ik je even lastig vallen met een vraagje:+

Ik heb een focus 1 uit 2000.
1.6 16v handgeschakeld.
Nu net 150k gelopen.

Ik heb alleen een probleempje met de koppeling, hij pakt echt op het laatste stukje pas op...
Je zou dus direct zeggen versleten. Maar ik begreep pas van iemand dat de koppeling hydraulisch geregeld is en dat er mischien lucht in het hydraulische systeem kan zitten wat er dus voor zorgt dat de koppeling heel laat op pakt.

Kan jij hier meer duidelijkheid over scheppen of is het gewoon een broodje aap verhaal?:)

Ik heb net 8k met die auto gereden en de vorige eigenaar ken ik goed, die heeft er 80k mee gereden en die zei dat ie altijd al super kort was...
 
Iemand recentelijk nog "mijn" auto rond zien rijden omgeving den haag?
Ding is/was gecloond. Politie aan de deur gehad, recherche haaglanden aan de telefoon.
Dader was al gepakt, auto in beslag genomen en kopie platen vernietigt.
Dat ik de komende tijd maar ff binnenkomende boetes in de gaten moest houden. :+

Hier is pas uit de straat een zwarte GTI met R32 velgen gejat... Dat kan geen toeval zijn :eek:
 
Aangezien jij bij de ford dealer werkt ga ik je even lastig vallen met een vraagje:+

Ik heb een focus 1 uit 2000.
1.6 16v handgeschakeld.
Nu net 150k gelopen.

Ik heb alleen een probleempje met de koppeling, hij pakt echt op het laatste stukje pas op...
Je zou dus direct zeggen versleten. Maar ik begreep pas van iemand dat de koppeling hydraulisch geregeld is en dat er mischien lucht in het hydraulische systeem kan zitten wat er dus voor zorgt dat de koppeling heel laat op pakt.

Kan jij hier meer duidelijkheid over scheppen of is het gewoon een broodje aap verhaal?:)

Ik heb net 8k met die auto gereden en de vorige eigenaar ken ik goed, die heeft er 80k mee gereden en die zei dat ie altijd al super kort was...

Als er lucht in zit zou die juist heel snel moeten oppakken (en moeilijk schakelen) gezien de drukgroep ook niet ver wordt ingedrukt (lucht is samendrukbaar>minder verplaatsing van vloeistof naar het druklager). Dus vaak duid dat wel op een versleten koppeling, je kan natuurlijk wel even proberen te ontluchten maar met 150k op de klok lijkt me wel dat die versleten is..
Stuur me maar pm als je hem vervangen wilt hebben ;)
 
nieuwe 2012 koplampen met TFL laten monteren op mn GTi, omg wat een gezeik geeft dat :X

Nu werkt het eindelijk half na een hoop gekloot met de computer eraan alleen nu werkt mn PDC niet meer, radio gaat niet meer uit na verlaten auto, de auto stuurt opeens een stuk lichter :X

Laatste keer dat ik iets mod aan een auto waar ik dagelijks mee rij...
 
Bekende van mij heeft een jaar terug ofzo een golf 5 gti gekocht. Was ook een kloon. Die kerel is een echte kenner en doet echt veel in dat spul en had alles gecheckt maar dat zie je niet hoor. Kentekens waren origineel rdw etc.

Moest hem wel inleveren. En naar je geld kan je fluiten want die lui vind je niet meer.
 
Bij me werk waren nieuwe buren ingetrokken. 2 weken later was er een politie inval, werden ook auto's gekloond. Blijkbaar amateurs ofzo :p
 
Bekende van mij heeft een jaar terug ofzo een golf 5 gti gekocht. Was ook een kloon. Die kerel is een echte kenner en doet echt veel in dat spul en had alles gecheckt maar dat zie je niet hoor. Kentekens waren origineel rdw etc.

Moest hem wel inleveren. En naar je geld kan je fluiten want die lui vind je niet meer.

Check je je chassis nummer dan niet bij aankoop?
 
Lege parkeergarage + Impreza = toch een leuke pic, jammer van foonkwali.

304325_265228750162638_100000265467734_1025626_5023653_n.jpg
 
Wanneer moet je eigenlijk je auto laten uitlijnen? Ik heb m'n voorste fusseekogel losgehad en heb een ander stuurhuis geplaatst. Nu hoor ik bij hogere snelheid een zoemend geluid, kan dit zijn doordat ik mijn auto nog niet uitgelijnd heb?
 
Ik wist niet welk topic ik dit moest plaatsen maar;
Hoe werkt het precies bij domeinen met auto;s. Stel ik wil daar een auto kopen, hoe gaat het dan in zijn werk, en hoe zit het met kenteken/kentekenbewijs etc.

Heb gehoord dat je 1 keer per maand in soesterberg een veiling hebt, en dat je dat kan bieden. Als iemand wat meer info hierover weet, wil ik dat graag horen.

En scheelt het echt veel geld? Of kan je beter een leuke auto op MP kopen?

Je krijgt er volgens mij wel papieren bij, of tegen betaling maar dat moet je gewoon ff goed lezen op hun site. Sowieso geen garantie en je mag hem ook niet starten. Puur op het zicht moet je zo'n auto kopen. Kan veel schelen maar je kan ook een gigantische miskoop hebben. Maargoed, als jij een strakke audi ziet staan van een paar jaar oud zal je minder risico hebben dan met een golf gti van 10 jaar oud, maar da's logisch ^^
 
Ik ben er ook al eens regelmatig geweest, houdt er rekening mee dat:
* Er nog een X bedrag bij jou bieding opkomt (ik geloof 15%)
* Papieren kan je voor een klein bedrag erbij krijgen
* Je geen garantie of iets hebt, je kan dus niks controleren
* Je alleen per bank kan betalen, contant is niet mogelijk

Ik vond het voor mezelf niet meer nodig om er naartoe te rijden, omdat de biedingen altijd dermate hoog zijn dat ik het niet reeel/risico waard vind om daar mijn geld uit te geven, of zelfs dat je biedingen worden afgekeurd. (niet gegund)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top