Show je eigen auto #76

Status
Not open for further replies.
Tof ding wes! Alleen de bracket voor je vleugel is niet zo mijn ding. Horen die spoilers niet direct op je carrosserie te zitten?
 
Iemand ervaring ofzo met de schroefsetjes van sjaak's ?

Wil de golf toch maar laag gaan leggen.

Paar kleine plannen er mee:

Madison streep er af
Nieuwe platen er op
NL sticker er af
Nieuwe antenne er op
Audio fatsoenlijk inbouwen (deze keer de compo ook maar :p)
Leuke wielen ( clio turbine dingen ?)
Centrale vergrendeling lijkt me ook wel wat :p
 
Kever sloper :X

Ziet er heel vet uit allemaal.. ben wel benieuwd hoe lang het dit keer heel blijft :p
 
Tof ding wes! Alleen de bracket voor je vleugel is niet zo mijn ding. Horen die spoilers niet direct op je carrosserie te zitten?

Dankje man :W Nee zitten op een Baseplate waar je normaal de spoiler op monteert.

Wesley, waarom heten die dingen ALEX brackets 8P Je hebt ze toch zelf gemaakt:* :D????

Omdat ene meneer Alex ze heeft "bedacht" in amerika. Maar dit zijn EMHAERBOY Brackets :p Want ik heb ze zelf na-gemaakt


Dat vroeg ik me indd ook al af:D!


Word wel een tovve bak Wes!

Zie bovenstaande :p Thanks man :W
 
Vandaag tijdens het ontleden van me auto wat rotte plekjes tegen gekomen bij de onwateringsdoppen. (of hoe die krengen ook heten..;))
Op die 5 plekjes word de roestplek uitgeslepen en er een plaatje ingelast, om daarna met strijkkit en tectiel bewerkt te worden.
Voor die prijs kon ik niet anders verwachten haha..

picture.php


Achterbank en stoelen er uit.


picture.php



picture.php


Alles is nu verwijdert uit de auto, behalve het dahboard natuurlijk..;)
Nu kan ik die plaatjes er in lassen, draden trekken voor me audio en mijn leer laten reinigen.!

Greets..!:)
 
Mijn cabrio was alleen aan de voorkant 6 cm verlaagd met standaard gare dempers, wat dus voor geen meter rijd.
Dus werd het tijd voor wat anders, hier alvast een previeuw

HRcupkit.jpg
 
Zit er al onder en rijd ook een heel stuk beter 8)
Voor heb ik alleen tijdelijk goeie standaard schokdempers, ik had niet de juiste moeren bij de H&R cupkit..
Zaterdag ga ik voor de schokdempers vervangen, maandag de spoorstangen en dan direct laten uitlijnen.

Achter is die nu te laag, het wiel loopt ook aan tegen de wielkast rand als ik volgas geef of door een bocht ga 8P
Ook lijkt het of die nu achterover hangt, optisch bedrog omdat de achterste wielkast rand lager is.

Draagarmen.jpg


De draagarm rubbers waren super gaar van de draagarmen die er onder zaten, mooie duurzame oplossing zijn powerflex rubbers :W
 
Kever sloper :X

Ziet er heel vet uit allemaal.. ben wel benieuwd hoe lang het dit keer heel blijft :p

Ik ook maar vorig jaar lekker kunnen rijden hoor. Agh 200 pk uit 2175cc NA met 8 kleppen en stoterstangen @ 8000rpm blijft een risico :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top