Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
84 is het wisseljaar geweest. Golf 2 erin, Golf 1 eruit.
Net ding, zeker potentieel!
Die 4 bak, hoe doet die het op de snelweg? Hoeveel toeren rijd je bij cruisesnelheid (100km/h?)
 
Iemand die een goed chiptunebedrijf kent in Belgie (of niet ver in Nederland :p)?

google is je vriend:

Ziptuning België
Durmakker 15
9940 Evergem, België
Tel: 0032 (0)92-536355

http://www.ziptuning.be/

Ik heb het hier laten doen en ben er best blij mee.

http://www.dmtuning.com/

van 110pk naar 138 en aanzienlijk meer koppel.
Wel even navragen of de prijsofferte die hij maakt met of zonder testbank is.
Het programma wordt ook op maat gemaakt dus je moet je geen zorgen maken dat het kant en klare programma's zijn.

Hij vroeg om een goede..

Tipje: als je op een site van zo'n 'tuner' uit zowat alle merken kan kiezen, dan kun je er meestal wel al vanuit gaan dat het niet veel is.. Zoek er een die merk-specifiek werkt met zelf ontwikkelde software. Voor VAG naar JD, voor Alfa/Fiat/Lancia naar Squadra, enzovoorts. Wel wat duurder vaak, maarja je had het over goed :+
 
Grotere Hoofdrem cilinder dan :D
Moet je meer kracht zetten slimmerik :P
Met een M10 vliegwiel zit je weer met de koppeling die schijnt niet zoveel koppel te kunnen hebben..
Drukgroep van een saab 900 turbo past dan wel weer, die geeft extra druk..
Mij werd geadviseert toen ik met een M10 turbo bezig was om het vliegwiel + koppeling + versnellings bak van een M30 te pakken..

Mocht je het vliegwiel van de M20B23 + de startmotor weg willen doen stuur me maar een PM ;)
Och, met de 260-270nm die ik nu heb doet mn M10 koppelingetje het prima ;)
Op de 2002 en 320/4 zat een 228mm vliegwiel en de M20 drukgroepen passen daar gewoon op, dus ik rijd nu met een 228mm M10 vliegwiel met asbest koppelingsplaat en 325i drukgroep.
En als ik meer wil zijn er zat drukgroepen en platen te krijgen voor een 228mm vliegwiel.
De M30 meuk past niet echt in mn tunnel, dus dat is ook geen optie.

Vliegwiel en startmotor liggen alweer bij de oude eigenaar, zou de troep terugbrengen als ik het niet ging gebruiken :P
 
NEE. Productie is in 1983 gestart. VW fabriek wordt rond de zomer altijd omgebouwd voor een modelwissel, en vanaf augustus/september wordt dan modeljaar van het jaar erna al gebouwd.
 
Foto's van de uitlaat voor de Passat, in de maak:"

Lasergesneden flenzen:

CIMG2639.JPG


Downpipe, flexstuk, en verloopstuk van 55mm naar 63,5mm:

CIMG2652.JPG


Op de turbo:

CIMG2641.JPG
 
Heb je gewoon de eerste de beste, ik vraag of er iemand 1 kent waar ie ervaring mee heeft ...

Je hebt een Volvo neem ik aan? Kijk anders ff op het Volvo forum, http://www.volvo-forum.nl/index.php?sid=5500d1de7f3ec3efa99647165b3658cf en dan bij tuning (onder techniek algemeen) Wordt ook geregeld over Belgische tuningbedrijven gesproken :)

Heb mijn Volvo zelf laten chippen bij Hartog-tuning, maar die zit niet echt dicht bij de grens.. (wordt wel als een van de betere tuners van NL gezien)
 
Vette bak! Lekker wegenbelastingvrij rijden :)

ah, meegespoten banden :+

Verder is een mk1 altijd +1 :P

+ verschillende velgen.

mk1 is zeker leuk!

Valt me een goede poetsbeurt, andere velgen en verlaging zeker wat van te maken!


Dankje :) Velgen zijn inderdaad erg mooi gespoten :P Komt zsm schroefset op en wanneer ik weer wat geld heb leuke velgjes, zit te denken aan bbs rs 15 inch. En natuurlijk vele kleine dingen zoals bumpers en chroomstrips enz opknappen, blauwe platen misschien ik zal het hier wel posten wanneer het er weer wat beter uitziet :)

Nice! voor hoeveel als ik vragen mag?

950 euro org nl en kreeg er ook nog een setje lm velgen bij met banden maar deze verkoop ik gewoon weer vind deze niet echt mooi voor. Erg weinig roest voor een mk1 en 125000 nap. Ook nog wel een leuk interieur vind ik zelf, ik zal daar nog wel foto's van posten. Eerst maar weer sparen voor een volle tank binnenkort :P

Cool ding :)
Je golf zal trouwens van 83 zijn maar gewoon laat op kenteken zijn gezet.

22 maart 1984 staat op de papieren, zal wel in 83 zijn gemaakt hier weet ik verder niet veel van.


Iemand nog tips voor goedkope verzekering, zit nu op 41 in de maand maar dit kan wel goedkoper volgens mij?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top