Vincent #11
::TSA:: HT Big Bore
M'n eerste auto gister opgehaald MK1 '84 1.5 4 bak
M'n eerste auto gister opgehaald MK1 '84 1.5 4 bak
http://i53.tinypic.com/23rv30x.jpg[/IG]
[IMG]http://i52.tinypic.com/1f7kfp.jpg[/I][/quote]
Nice! voor hoeveel als ik vragen mag?
Klopt, maar je pedaaldruk (en gevoel) varieren wel aardig als de klauw teveel open buigt.Je hebt ook grote schijven met een smal loop vlak. Vind het wel grappig dat "flex"verhaal enzo. Uiteindelijk kan je toch niet harder remmen dan dat je as-druk toelaat ( blokkeren )
Iemand ervaring met veren flexen?
google is je vriend:
Ziptuning België
Durmakker 15
9940 Evergem, België
Tel: 0032 (0)92-536355
http://www.ziptuning.be/
M'n eerste auto gister opgehaald MK1 '84 1.5 4 bak
Iemand die een goed chiptunebedrijf kent in Belgie (of niet ver in Nederland )?
Iemand ervaring met veren flexen?
mhaw als een magazijnmedewerker dat al verdiend... had verwacht dat ze toch wat meer krijgen.
wil helemaal niet rijk worden ervan, maar leek me gewoon leuk beroep... misschien wat voor later, als ik niet meer op de vrachtwagen wil zitten.
Mehh, krukas pk's
0,5 bar kun je vanuit gaan dat het ongeveer 50% extra vermogen oplevert als ie het tot 6500-7000 toeren vast kan houden.
Pak die van mn M10 wel, volgens mij heeft die gewoon dezelfde vertanding als de M42 en anders zet ik wel een tandwiel in de startmotor over (of de tandkrans op het vliegwiel voor mijn part)
Computer moet ik ff zien, wil dr uiteindelijk een VEMS aanhangen en dan idd op lpg en benzine.
Maar het kan zijn dat ik in de eerste instantie ff een drukregelaar gebruik met grotere injectoren en dr een aparte gasinjectie (met eigen computer) bij hang.
Hangt een beetje af van de hoeveelheid geld die er beschikbaar is als ik die M42 dr in hijs.
Vanavond iig een setje drijfstanglagers gewonnen op ebay, dus die heb ik vast (als ze binnen komen iig)