Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
M'n eerste auto gister opgehaald MK1 '84 1.5 4 bak:)

23rv30x.jpg


1f7kfp.jpg
 
Je hebt ook grote schijven met een smal loop vlak. Vind het wel grappig dat "flex"verhaal enzo. Uiteindelijk kan je toch niet harder remmen dan dat je as-druk toelaat ( blokkeren )
Klopt, maar je pedaaldruk (en gevoel) varieren wel aardig als de klauw teveel open buigt.
En nu zul je daar met een rembekrachtiger niet bijzonder veel van merken, maar zonder kan het toch behoorlijk irritant worden als de helft van je kracht verloren gaat in het open duwen van de klauw.
 
ChopShop bellen? :+

@ Tom: Thanks, geluidje is inderdaad veel beter geworden met de nieuwe custom uitlaat... Hij is nu lekker stil!
 
Iemand die een goed chiptunebedrijf kent in Belgie (of niet ver in Nederland :p)?

Ik heb het hier laten doen en ben er best blij mee.

http://www.dmtuning.com/

van 110pk naar 138 en aanzienlijk meer koppel.
Wel even navragen of de prijsofferte die hij maakt met of zonder testbank is.
Het programma wordt ook op maat gemaakt dus je moet je geen zorgen maken dat het kant en klare programma's zijn.
 
mhaw als een magazijnmedewerker dat al verdiend... had verwacht dat ze toch wat meer krijgen.

wil helemaal niet rijk worden ervan, maar leek me gewoon leuk beroep... misschien wat voor later, als ik niet meer op de vrachtwagen wil zitten.

Mn pa is rij instructeur, mag alles geven, maar zit normaal gesproken op de vrachtwagen.
Tis niet echt een vetpot hoor, je moet het voornamelijk hebben van de overuren ook.

Op zaterdag vrij zijn, of van 8 tot 5 lessen zit er namelijk meestal niet in..
 
Mehh, krukas pk's :P
0,5 bar kun je vanuit gaan dat het ongeveer 50% extra vermogen oplevert als ie het tot 6500-7000 toeren vast kan houden.

Pak die van mn M10 wel, volgens mij heeft die gewoon dezelfde vertanding als de M42 en anders zet ik wel een tandwiel in de startmotor over (of de tandkrans op het vliegwiel voor mijn part)

Computer moet ik ff zien, wil dr uiteindelijk een VEMS aanhangen en dan idd op lpg en benzine.
Maar het kan zijn dat ik in de eerste instantie ff een drukregelaar gebruik met grotere injectoren en dr een aparte gasinjectie (met eigen computer) bij hang.
Hangt een beetje af van de hoeveelheid geld die er beschikbaar is als ik die M42 dr in hijs.

Vanavond iig een setje drijfstanglagers gewonnen op ebay, dus die heb ik vast (als ze binnen komen iig)

Met een M10 vliegwiel zit je weer met de koppeling die schijnt niet zoveel koppel te kunnen hebben..
Drukgroep van een saab 900 turbo past dan wel weer, die geeft extra druk..
Mij werd geadviseert toen ik met een M10 turbo bezig was om het vliegwiel + koppeling + versnellings bak van een M30 te pakken..

Mocht je het vliegwiel van de M20B23 + de startmotor weg willen doen stuur me maar een PM ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top