Bij de schijf is de diameter weer van belang om zoveel mogelijk warmte af te geven.
Lekker bezig Jesse :W
Nog een gaar filmpje van mijn hok, even uitzoeken hoe ik hem 45graden kan draaien via youtube :X
YouTube - civic eg6 k20a
Je krijgt toch automatisch meer oppervlak met een grotere diameter. Moet wel de hoogte van de schijf gelijk blijven
even heel iets anders nu...
is er iemand hier die een rijinstructeur kent? zojah weet iemand toevallig wat die mensen verdienen??
wrom ik dit vraag?
nou ik heb me rijbewijsboekje (pasje) aardig vol, de laatste dingen die er nog op kunnen zouden niet echt een probleem moeten zijn.
nou lijkt mij rijinstructeur als werk wel een relaxed baantje, maar aangezien ik voor me diploma's meer als 9k kwijt bent (ken ik wel zowat alle cat. geven) wil ik graag weten wat die gasten nou verdienen. 't moet natuurlijk wel lonen.
misschien heel erg offtopic, maar weet niet waar anders te vragen.
Torsie as kan je onwijs ver laten zakken, dus dat is geen probleem. Wel even inspuiten met WD40 inderdaad. Zie willen nog wel eens flink vast zitten!
Volgens mij kan je de poten van een GTT gewoon monteren, moet je waarschijnlijk wel naar
een fase II kijken.
Bjorn, check ff goed je remleidingen!
Remvloeistof verdwijnt niet zomaar, en bij die 5'jes willen de remleidingen nog wel eens flink rotten, totdat je er na een tijdje doorheen trapt.
Torsie as kun je indd ver laten zakken, alleen die zal ook wel onwijs vast zitten. Handigst is indd om ze dagelijks ff met WD40 in te spuiten, en een stukkie speciaal gereedschap voor maken het liefst, want vaak bij die oude hokken zitten ze écht vast
jah maar ken jij ook in alles rijden??wel een vereiste hé :+
Mehh, krukas pk'sDenk jij dat je met 0.5bar al 200pk aan de wielen kan halen?
Pak die van mn M10 wel, volgens mij heeft die gewoon dezelfde vertanding als de M42 en anders zet ik wel een tandwiel in de startmotor over (of de tandkrans op het vliegwiel voor mijn part)Zou als ik jou was direct het vliegwiel van je M20B23 pakken, iS heeft een dualmass vliegwiel dat ook nog is erg zwaar is.
Conversie is redelijk plug and play.
Computer moet ik ff zien, wil dr uiteindelijk een VEMS aanhangen en dan idd op lpg en benzine.Hoe wil jij dat met de computer doen?
Omdat je zit met een DIS ontsteking ( neem aan dat je op gas blijft rijden)
Wel n goeie trouwens, ik heb ook al mn rijbewijzen. Miss ook maar rijinstructeur worden
Oppervlakte is belangrijk, niet diameter... Diameter geeft een grotere remkracht bij gelijkblijvende kracht vanuit remklauw (Moment = kracht x arm, middelbare school-stof)... Je hebt oppervlakte en geleiding nodig om af te koelen...
Je krijgt toch automatisch meer oppervlak met een grotere diameter. Moet wel de hoogte van de schijf gelijk blijven