Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
Vandaag het eerste testritje weer gemaakt. Wat blijft dat verslavend :mrgreen: :twisted: . Filter kun je goed horen, geeft een lekker sportief geluidje 8) .

DSC00492.jpg


DSC00493.jpg


DSC00494.jpg


DSC00495.jpg


DSC00496.jpg


DSC00497.jpg


DSC00498.jpg
 
ik vind het maar vet!!!!!

hier in oud beijerland staat er ook 1
een blauwe maar die is helemaal verkracht

Dankje :). Er rijden er nog wel wat rond in nederland. Maar zoals je aangeeft, is de meerderheid verkracht.

Vanmiddag de 180 pk's even geprobeerd, maar het is gewoon puur vergif voor je rijbewijs :D.
 
Beter gwn een claymore uitzetten voor t geval die straks weer komt :7

Twee andere varianten die ik gehoord heb..

Eerste is een militair die het zat was dat er ingebroken werd in z'n ouwe auto, omdat dat ding toch niets waard was en omdat hij er wel eens eentje terug wilde pakken heeft ie toen een oefengranaat op scherp gezet in het handschoenkastje }) Gastjes kwamen er zowat met bloedende oren uit, plus handschoenkastje en wat ruiten van de auto gemold :D

Tweede was iemand waarbij ze al meerdere keren via de tuin hadden ingebroken, die heeft een bladveer van een vrachtwagen scherp gezet onder de poort van de tuin.. De inbreker die het toen waagde loopt dus al een paar jaar niet meer 8P

Leuk ook dat het in beide gevallen voor de politie 'geen prioriteit' had.. Vonden het waarschijnlijk ook niet zo erg :+
 
Als het echt gebeurde verhalen zijn dan respect! De koper voor de bmw haakt ook af, hij weet namelijk niet of ie t onderhoud wel kan betalen :+
 
Twee andere varianten die ik gehoord heb..

Eerste is een militair die het zat was dat er ingebroken werd in z'n ouwe auto, omdat dat ding toch niets waard was en omdat hij er wel eens eentje terug wilde pakken heeft ie toen een oefengranaat op scherp gezet in het handschoenkastje }) Gastjes kwamen er zowat met bloedende oren uit, plus handschoenkastje en wat ruiten van de auto gemold :D

Tweede was iemand waarbij ze al meerdere keren via de tuin hadden ingebroken, die heeft een bladveer van een vrachtwagen scherp gezet onder de poort van de tuin.. De inbreker die het toen waagde loopt dus al een paar jaar niet meer 8P

Leuk ook dat het in beide gevallen voor de politie 'geen prioriteit' had.. Vonden het waarschijnlijk ook niet zo erg :+

Eerste is hier op het forum al eens (uitgebreider) verteld toch..
Hard maar nice :D
 
die moet je toch aanstrijken, net als strijkers(vuurwerk)?

Nog ff wat op mijn auto gezet:

21m525k.jpg
2meaid1.jpg


Nu moeten er aan de achterkant nog spatlappen komen en de voorste moet ik nog bij de dealer bestellen en daarna maar eens gaan kijken voor velgjes. Liefst oem honda velgen aangezien die een et waarde hebben die ik nu ook heb.
 
Beste bende under tha hood, mja die veerpootbrug verdubbeld wel de wegligging natuurlijk:)

Hoe noem je zon ding in JDM yow eigenlijk?
 
Aardige bende inderdaad... Ging dit weekend ff olie peilen @Volvo, ding is gewoon splinternieuw onder de motorkap... En uiteraard geen olieverbruik de afgelopen 8k km...
 
Mijn Ford Courier uit '94 ziet er zelfs nog netter uit:+

Ding staat nu op zon beetje 70.000 km ofzo, maar ook echt geen druppeltje olie zweten, lekken of verbruiken:W
 
laatst stond motorkap van een vriend open... dus ik voor de grap oliepeilstok eruit gehaald... helemaal schoon hé...


jah maar de lampje brand echt niet, was zijn antwoord :X (wou dus ook echt niet bijvullen he)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top