Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
Kreeg vorige week fanmail uit Duitsland, 29 te hard op een 80 weg :|. Dit teruggestuurd:



-:-

Ik heb een proces verbaal uit België gekregen van 140 euro, is het normaal dat er dan geen acceptgiro of enige vorm van betalingsmogelijkheden bij zit? Of is dat Belgen logica? :P
 
Damn, moet ook echt nooit iemand schaken die mijn auto onder krast. Geen id wat k zou doen op dat moment, denk dat de stoppen wel even doorslaan:D
 
Mijn auto is vorige week ook weer bekrast. Er was een feestje in de kroeg (die waar ik nooit kom). Wel klote, maar gelukkig is het lease en kan ik hem wegbrengen. Blij dat ik hem straks op eigen oprit kan zetten.
 
Hier ook allemaal auto's ondergespoten met spuitbus dit weekend, waaronder de A3 van een vriend van mij, die heeft echt alleen maar dat soort pech met die auto, zou er zelf helemaal gek van worden

@Jorne: Krijg je er nog wel centen voor van de verzekering?
 
Toen ik m'n boete kreeg uit duitsland, zat er een Nederlandse vertaling bij... Was 25 te hard waar je 120 mocht, ergens rond de 90 euro oid...

@ jorne: wtf?:S waar is dat dan gebeurd? denk niet dat et op je eigen oprit is gebeurd?
 
Áls ik zie dat iemand een auto onderkrast zou ik die goser z'n kop ff onderkrassen denk. Blijf gewoon van andermans spullen af, zó moeilijk is het toch niet? Koop desnoods een auto op de sloop voor 50eu en ga daar elke avond dat je dronken bent ff los op met je sleutel.. Teringvolk...
 
Naar verzekeringsgeld kan ik fluiten denk ik Siroj, stond gewoon op de oprit en is WA verzekerd. Straks maar eens informeren hoe dat zit.

@ Sasjoes, wel op de oprit :X Ding staat helemaal achteraan en me ouders auto's staan
er zelfs voor.. Teringhonden.. ga zo terug huis en eerst nog aangifte doen denk ik..

Baal er flink van.. zacht uitgedrukt..
 
Wie durft er uberhaupt die oprit op te lopen? En dat zijn nog een flink aantal meters toch? Zwaar kut joh...:S
 
Idd, en je ziet hem eigenlijk niet eens staan want de auto van me vader staat ervoor.. dus moet haast wel iemand zijn die vaker langs fietst/rijdt.

Hoop dat de buren iets op camera hebben, anders maar weer overuurtjes draaien op me werk voor de nieuwe lak :+
 
Naar verzekeringsgeld kan ik fluiten denk ik Siroj, stond gewoon op de oprit en is WA verzekerd. Straks maar eens informeren hoe dat zit.

@ Sasjoes, wel op de oprit :X Ding staat helemaal achteraan en me ouders auto's staan
er zelfs voor.. Teringhonden.. ga zo terug huis en eerst nog aangifte doen denk ik..

Baal er flink van.. zacht uitgedrukt..

Misschien kan je nog wat halen bij het waarborgfonds, je kan altijd ff informeren! :)
 
Damn, Jorne - hoe zuur is dat..
Geen gezeik met mensen? Dit is tè gericht..

Ik zou iig die sea blue nemen, mocht je 'm helemaal overnieuw spuiten.
Mooiste kleur op kevert imo. :~
 
[IR]http://i53.tinypic.com/1z5tc48.jpg[/IR]

[IR]http://i51.tinypic.com/2075g28.jpg[/IR]
lijkt klein op deze foto ofnie?

naafkapje er nog ff inlijmen en klaar
 
Last edited:
Wie durft er uberhaupt die oprit op te lopen? En dat zijn nog een flink aantal meters toch? Zwaar kut joh...:S
Ik kijk nergens meer van op sinds ik na het stappen een friet speciaal op de voorruit van onze auto zag liggen die 10 meter ver op de oprit stond onder de carport met de neus van de weg af8P
Iemand is dus eerst helemaal de oprit op gelopen, toen om de auto heen om bij de voorkant te komen, dan stond ie recht voor de garage en de voordeur, en heeft 'ie daar zijn frietje neergekwakt:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top