This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #75

Status
Not open for further replies.
ahaa netjes. ik MOET ook us knipperlichten hebben.
met de mijne top, velgen zijn er nu eindelijk helemaal klaar voor, waarsch volgende week eronder. nog ff met spacers spelen om die 9J vooraan netjes te laten staan
zal morge ff fototje neergooien.

damn 9j voor op, ben benieuwd

Thnx voor de reacties allemaal, ben er echt blij mee nu:W
 
Vind ik ook altijd wel dik staan. Zeker als de auto goed blingt, heb je een mooi contrast 8)

Heb je dan ook oranje knippers achter? Of gwn wit?
 
Vind ik ook altijd wel dik staan. Zeker als de auto goed blingt, heb je een mooi contrast 8)

Heb je dan ook oranje knippers achter? Of gwn wit?

Nu nog wit. Zoek nog een nette set met check control.

Ga nu voor de jaren 80 BMW look. Oude spaakvelgen + oranje knippers rondom.

Zelfs de E36 is er ooit nog mee geleverd, wel in een 15" variant dan...



Maar we gaan voor deze:

 
Als ik een klein, vlot en goed betaalbaar (vooral maandelijkse lasten) autotje zoek, is een Peugeot 106 gti dan een goede keus, of...?
 
Vandaag de zomer velgen er ook maar weer is opgeschroefd
Zal morgen/dinsdag is even nieuwe foto's knippen.
 
Als ik een klein, vlot en goed betaalbaar (vooral maandelijkse lasten) autotje zoek, is een Peugeot 106 gti dan een goede keus, of...?

Ja. Mits je een beetje een fatsoenlijk onderhouden ding koopt en er zelf niet al te debiel mee doet kan het een goede keuze zijn. Ze hebben net als elke andere auto wel een aantal aandachtspuntjes maar over het algemeen zijn ze best betrouwbaar.
 
Vandaag de halve dag hier in gereden:



Schaamde me dood! (ja, de buitenkant was ook KNALroze)
 
Last edited:
Zo net de audi voor het laatste dingetje weggebracht

2 nieuwe kleppendekselpakkingen und apk en dan is hij er weer klaar voor
 
Vannacht is me kever bekrast (@$@(%&()&%)&!)8... tyfus honden..

Dus van de week maar weer helemaal kaal schuren en misschien in een kleur spuiten van het bouwjaar zelf..





Zit zelf te denken aan de Ruby Red, nog maar ff kijken.. wit was de originele kleur heb er nu ff geen zin meer in :+
 

Kreeg vorige week fanmail uit Duitsland, 29 te hard op een 80 weg :|. Dit teruggestuurd:


-:-
 
@Jorne, zou je toch doodschoppen die debielen....Mooi kut iig!

Komt ook steeds vaker voor heh, 't merendeel hier heeft er al een keer mee te maken gehad...Kudtvolk..
 

Kut man, schijt volk :r

Ik zou m rood doen, en dan de onderkant van de deuren beige :W

// zo dus (alleen dan andere kleuren)
 
Last edited:
Zag vanmorgen richting school ook een auto staan met op de motorkap ''HOI'' gekrast, zo wil je je auto na een weekend niet tegenkomen zeg:X
 
Status
Not open for further replies.