Show je eigen auto #61

Status
Not open for further replies.
29o4vf4.jpg


33dcaig.jpg


Er zit al een nieuw dakliftsysteem in. Vanavond even een werkende kabelboom ophalen.

Dan MOET het systeem gewoon werken :X .
 
Hoeveel zou ik nog voor mijn auto kunnen krijgen? (Belgie)

Nissan Almera '96
1400cc
113.000km
Stuurbekrachtiging
Trekhaak

Niks speciaals op aan te merken, rijd goed en zitten geen deuken of diepe krassen in.

Ik had gedacht aan 1500€, is dit overdreven duur? Krijg namelijk alleen maar van die onzinbiedingen van 500€.

Ieamand?
 
Zo hoort het normaal :p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JNchO9Qf-Qw"]YouTube- Honda Del Sol Trans Top Electric Roof[/ame]
 
Dan moet je al rijdend dus niet proberen zie ik al :p

Kan ook niet rijdend. De auto moet op de handrem staan, koppeling niet ingetrapt. En nog veel meer van die geintjes :p.

Als ik wist dat ik er zoveel problemen mee kreeg, had ik wel 1 gekocht met een normaal dak :X.
 

sorry, meer dan 1000 is het echt niet waard vrees ik.


ik ben van de week bij een bmwtje wezen kijken, de meest langzame testrit ooit met sneeuw gedaan.. vrijdag ff terug voor een echte testrit.. als t wat is komen hier vanzelf foto's O-)
 
OMG,dat delsol daksysteem heb ik es in levende lijve in actie gezien,wat een gek bedenkt nu zoiets |(

ja hier in belgie sneeuwt het ook :W

78120873.jpg


67401736.jpg
 
Dat dak.. OMG!

Als het spontaan begint te regenen ken je gewoon beter door rijden want anders regent heel je auto vol..
Damn wat een handelingen moeten er gebeuren wil je dat dak op ze plek hebben.

@beunhaas even tussen de [i r][/i r] tags plaatsen.. (zonder spaties dan)
 
Achterkant van die BMW vind ik niet zo mooi, voorkant is wel echt gruwelijk!

De achterkant van het E46 model vind ik wel fraai
 
Ik de sedan uitvoering ook minder mooi dan de Coupe versie van het nieuwe model.

Vooral een 335i Coupe is zeeer dik 8)
 
Even als animo check.

Zijn er hier mensen die eventueel baat zouden hebben bij een opmaat rvs uitlaat?
Zit er samen met mn maatje over te denken om uitlaten te gaan bouwen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top