This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #37

Status
Not open for further replies.
netjes laat ff weten hoe het setje bevalt!

Zag je laatst ook al zoeken om een verlagingsset.

Maat van me heeft z'n TT verlaagt met een Eibach set, en moet zeggen dat dit echt een mega vette set is. (schroefset). Best nog confortabel, maar wanneer het echt op het betere scheur en bochten werk aan komt, geven ze precies genoeg :W
 
Ga jij dat ding van jou niet chippen via audiforum? Maatje was afgelopen zaterdag aan de beurt. Van 156pk naar 197pk. Toch mooi 41pk winst

Neuh, voorlopig geen chipplannen... AudiForum zal wel JD zijn geweest...

netjes laat ff weten hoe het setje bevalt!

Je wilt toch niet echt zo'n schroefset onder je A3 schroeven? Ik zou toch naar iets kwalitatief hoogwaardigers kijken (= duurder, ook dat jah )... Je zou de enige A3 V6 hebben met een cheap0-schroefset... Ga dan op z'n minste voor een Koni FSD, maar beter een Eibach/KW-schroefset... Of Weitec
 
Sorry, maar Weitec schroefsets staan niet goed bekend hoor, stelringen zijn brak en ze oxideren als de ziekte..

Ennuh, Koni FSD is geen schroefset, maar een vaste set.

Goedkoop is echt niet altijd duurkoop imo.
 

Die moet ie wel zelf betalen. :X
(sorry, wil geen discussie uitlokken, maar kon het niet laten )
 
netjes laat ff weten hoe het setje bevalt!

Set bevalt prima, echt niks mis met dat spul.


@ bart ga anders eerst is rijden met zon schroefset, altijd dat eeuwige commentaar dat t rotzooi is.
Je baseerd dat alleen op de prijs, iedereen hier met zo'n set is tevreden volgens mij?


Waarom 1000 euro uitgeven, op straat zal je dr echt weinig van merken
 
rij zelf met koni, voor de voorkant hadden de veren net wat zwaarder mogen zijn... maar prima setje voor op straat..

heb wel me ogen gezet op een fk schroefset, die misschien te koop staat...
 
Rij zelf met een H&R Kitje onder me BMW, setje kost nieuw iets in de 1100 euro, moet zeggen dat het echt te lekker op de weg lig, zelf eens bij een maatje van me in zijn BMW gezeten met een Eibach Pro-System maar ik vond dat toch echt 'schommelig' aanvoelen vergeleken bij de H&R set.
 

100procenteensch
 
5 en 3 is hetzelfde hoor, lb dat je de stoelen naar voren kunt klappen, is juist makkelijk?

ooh dat wist ik niet.

Bedankt.

Ja opzich alleen maar handig dat klappen.
langzaam kijken maar nu is het geld voor de auto op
 

+1
Mijn Vmaxx bevalt juist zeer goed. Hij kan goed laag zonder dat ik over de weg stuiter. Voor 1/3 van de prijs van "betere"" setjes. :winner:
 
Status
Not open for further replies.