Show je eigen auto (3)

Status
Not open for further replies.
Jongens, morgenavond ff Blik Op De Weg kijken, komt die driftcursus aan bod waar ik een paar weken geleden was... Kunnen jullie "Mr. Blik" in een rode E36 M3 zien :p
 
Iemand linkje naar zo virtuel gedoe waar je velgen onder je auto kan gooien? liefst geen profile want die werkt niet :X (bij mij)
 
Vind de BBSen mooier. Maar die Steffans staat ook zéker niet verkeerd!
En achter mag ie wel wat lager, zoiets :
DSC00563.JPG


:p

Ik vind de wielen die je er nu onder hebt mooier als die andere wielen die je hebt staan.


Foto van hoe mijn wieltjes er nu bij staan (met gepolijste rand),
ze gaan van de week naar de spuiter.


2mpidja.jpg


2vl87c8.jpg
 
Ik had vandaag een beetje haast dus had een stille binnendoor route genomen. Hier moest ik dus vaak hard van 160 naar 50 afremmen vanwege drempels. Op een gegeven moment merkte ik dat m'n remmen het opeens een stuk minder goed deden. Fading heet dat toch?

Wat is hier aan te doen?

Niet gaan zeiken over onverantwoordelijk enzo, dat weet ik ook wel. Ik rij Honda dus dan mag dat :+
 
Mitsjiel, kan wel fading zijn, maar lijkt me wel dramatisch als dat komt bij een keer hard remmen. Treedt meestal op bij langdurige belasting. Op te lossen met andere schijven die beter kunnen uitzetten (met bijv. groeven enzo)
 
Goede remblokken monteren, of zorgen dat de temperatuur daar niet zo hoog wordt (koeling regelen en/of stofkappen verwijderen). Na 1 keer remmen al fading is wel heel gaar btw :D.
 
Ik had vandaag een beetje haast dus had een stille binnendoor route genomen. Hier moest ik dus vaak hard van 160 naar 50 afremmen vanwege drempels. Op een gegeven moment merkte ik dat m'n remmen het opeens een stuk minder goed deden. Fading heet dat toch?

Wat is hier aan te doen?

Niet gaan zeiken over onverantwoordelijk enzo, dat weet ik ook wel. Ik rij Honda dus dan mag dat :+

Nieuwe remolie der in:winner:
 
Ik had vandaag een beetje haast dus had een stille binnendoor route genomen. Hier moest ik dus vaak hard van 160 naar 50 afremmen vanwege drempels. Op een gegeven moment merkte ik dat m'n remmen het opeens een stuk minder goed deden. Fading heet dat toch?

Wat is hier aan te doen?

Niet gaan zeiken over onverantwoordelijk enzo, dat weet ik ook wel. Ik rij Honda dus dan mag dat :+

ja nieuwe remvloeistof, is dus nu oude prut wat erin zit anders krijg je nooit fading
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top