Show je eigen auto (3)

Status
Not open for further replies.
@ Jeffrey/Arne

Ze zijn 14" Groot en 8" Breed rondom met 6 stuks 185/50 banden erbij. 2 Fulda Carat banden die zgan zijn en 4 Minolta Super50 banden waarvan 2 nog veel profiel hebben en 2 rond de 3/4mm. Alles mag weg voor 250€ (Fulda banden kosten al 80 p/stuk nieuw). Velgen zijn door vorige eigenaar wel wat beun gespoten dus ze kunnen wel een nieuw laklaagje gebruiken (voor de mooiegheid :p)
 
true zijn ongeveer zelfde mods als ik heb,

Orgineel alfa 4-2-1 spruitstuk .. rvs scheelt 3 peekaa x|
CatCams stage 2 nokkenassen
Katvervanger
Instelbare koni's rondom
Squadra tuning fijnafgesteld tot 7600rpm
BMC CDA airbox

dit zal rond de 175 geven peekaa ? :rolleyes: reed er laatst ook al een VR6 uit met "200" Walt Disney peekaas }) en toen zaten de nokkenassen er zelfs nog niet eens in 9||6

Dikke peekaa`s erbij door de instelbare koni`s ? :+

Zal je binnenkort wel even eruit rijden met de Golf1 :*
 
Ik heb ook een lief nieuw autootje:D

Clio Williams uit '94

2.0 16v
Devil Spagetti 4-2-1
Gechipped tot 7500 Rpm
katvervanger
Achterberg Blok: ws geblueprint en andere nokkenassen, miss ook kop geflowed.
Koude-lucht vanuit bumper

Verder gele koni's rindom die in hardheid instelbaar zijn.

Nog geen testbank run gedaan, maar word geschat op ongeveer 200 pk



mooi ding man! heb zelf een Clio RSi ook uit 94' maar ben toch wel stront jaloers op jou willie... hebje misschien filmpjes ofzo?:D
zitje op Renault Tuning Club forum?
 
Kreeg gister een folder binnen en daar stonden super veel velgen + banden in voor schappelijke prijzen.

RS 4 velgen enzo met banden voor 700 euro ofzo?

desprint.nl
 
@ Jeffrey/Arne

Ze zijn 14" Groot en 8" Breed rondom met 6 stuks 185/50 banden erbij. 2 Fulda Carat banden die zgan zijn en 4 Minolta Super50 banden waarvan 2 nog veel profiel hebben en 2 rond de 3/4mm. Alles mag weg voor 250€ (Fulda banden kosten al 80 p/stuk nieuw). Velgen zijn door vorige eigenaar wel wat beun gespoten dus ze kunnen wel een nieuw laklaagje gebruiken (voor de mooiegheid :p)

Jerry is de naam:+

Maar helaas, ik zoek 15".
 
@ Jeffrey/Arne

Ze zijn 14" Groot en 8" Breed rondom met 6 stuks 185/50 banden erbij. 2 Fulda Carat banden die zgan zijn en 4 Minolta Super50 banden waarvan 2 nog veel profiel hebben en 2 rond de 3/4mm. Alles mag weg voor 250€ (Fulda banden kosten al 80 p/stuk nieuw). Velgen zijn door vorige eigenaar wel wat beun gespoten dus ze kunnen wel een nieuw laklaagje gebruiken (voor de mooiegheid :p)

feuteu?
 
Weet iemand hoe je een filmpje upload? heb een keer een poging gedaan mijn kilometer teller in de gaten te houden.

He dennis. ik kan het wel voor je uppen, op dit forum moet je niet speculeren met pk's maar ze echt laten zien:p als je binnenkort nog gaat banken, weet je me te vinden he ;)
 
Ik heb ook een lief nieuw autootje:D

Clio Williams uit '94

2.0 16v
Devil Spagetti 4-2-1
Gechipped tot 7500 Rpm
katvervanger
Achterberg Blok: ws geblueprint en andere nokkenassen, miss ook kop geflowed.
Koude-lucht vanuit bumper

Verder gele koni's rindom die in hardheid instelbaar zijn.

Nog geen testbank run gedaan, maar word geschat op ongeveer 200 pk
*vette williams*
*vette williams*

Blok gaat idd wel goed richting de 200pk, heb al een paar keer een Achterberg Clio rond de 190pk zien uitkomen, dus met een beetje koud weer ;). Meeste mensen vergeten ook dat dit blok std makkelijk de opgegeven waardes overtreft, itt Clio RS van daarna die altijd net niet haalt.
Echt leuk speelgoed, leuke bakverhouding ook, ding loopt makkelijk in toerenbegrenzer in z'n 5 ;).
 
Over dat blinderen, vind dat hele donkere blinderen eigenlijk nooit mooi, liever een wat lichtere tint. Voorruit ook vind ik ook wel netjes dan ;), zag een keer een rode 106 gti (turbo) het hebben, maar die foto's staan niet meer online, anders had ik die wel ff gepost...
 
Mja dat is begrijpelijk.
Er zijn draagarmen, waarbij de fuseekogel erin geperst zit.
Dan moet het nodige losgehaald worden, om deze erin te persen.
De draagarmen van Bart worden compleet geleverd, dus daar hoeft niets meer geperst te worden enz.

Dat zou een hoop verschil uit kunnen maken.

Kopt, bij mij zit tie ook geperst.
Maar k heb hem zelf vervangen, dus 1 fuseekogel = 110 EU aan materiaal ;)
 
Zo heb ik het ook:) laatst wel een bekeuring voor gekregen mjah laat het lekker zitten, vind het echt super bruut eruit zien

En idd, alleen de achterste ruiten tinten ziet er niet uit...

Edit//

[Ir]http://i3.tinypic.com/23tqo7a.jpg[/Ir]

Sorry Titus, maar ik vind het echt geen porum lijken x|

Maar tis jouw oto :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top