Show je eigen auto (3)

Status
Not open for further replies.
Jorne ik zou wel weten wat ik met 8k zou doen..

Een BMW M3 e36 zoeken met 321pk :W die dingen zijn echt wel snel, alleen veel minder mooi dan een e46 coupe..
 
Jules said:
Tussendemper van de golf naar de klote :( hij is gescheurd waar de buis op de demper zit, is dit te lassen of kan ik beter een nieuwe kopen?
en zo ja; waar moet ik een nieuwe kopen? iemand site oid?

Heb ik ook gehad, toen nog in garantie, maar was kwartiertje werk om er een nieuwe op te fixen:)
 
Jules said:
hoeist, dan rij je jezelf echt blut hoor

Als je voor 8K in een 321pk 3.2 M3 denkt te kunnen rijden, wordt je inderdaad vanzelf blut... Daar zul je namelijk heel veel aan moeten vervangen... Voor een goede 3.2 (al dan niet SMG) zul je echt wel aan het dubbele moeten denken :)
 
Bart Nrg Mc2 said:
Als je voor 8K in een 321pk 3.2 M3 denkt te kunnen rijden, wordt je inderdaad vanzelf blut... Daar zul je namelijk heel veel aan moeten vervangen... Voor een goede 3.2 (al dan niet SMG) zul je echt wel aan het dubbele moeten denken :)
onderhoud van een m3 kost al handenvol geld, en daarbij komt nog eens de verzekering wat niet goedkoop gaat worden, een gewicht van 1500kg wat ook niet de goedkoopste is in de belasting en de benzine wat je gaat verbruiken word je helemaal misselijk van :#
 
Ik heb nog steeds een tip voor je ;)

[ir]http://i8.tinypic.com/24zf1i8.jpg[/ir]

Kost maar iets meer dan een kwart van je budget :*
Is helemaal 100%
 
[IR]http://i58.photobucket.com/albums/g255/Wolfie145/P1010068.jpg[/IR]

[IR]http://i58.photobucket.com/albums/g255/Wolfie145/DSC00090.jpg[/IR]

Mn wagentje
 
Last edited by a moderator:
JorneP said:
Franse auto valt eigenlijk zowiezo af, rij echt 100x liever in een Duitser , wegenbelasting/verzekering wordt geen prob. :)

Er is ook nog zoiets als onderhoud/onvoorziene kosten.
 
E46 coupe is voor dit moment ook mijn droomauto:)
Mjah, met 8k weet ik niet of je ver komt al is het een berg centen...

A3 heb je overigens wel voor die prijzen geloof ik:)
 
Last edited:
Lennox said:
Er is ook nog zoiets als onderhoud/onvoorziene kosten.

Das vaak een verkeerde gedachte bij mensen dit. Auto kan men redelijk makkelijk betalen. Wegenbelasting enzo lukt ook nog wel. Maar dan staan ze ineens vaker bij tankstation..hakt er ook wel in (spreek uit ervaring :p). En dan idd als die ineens de brug op moet, dan kost het ineens meer dan je denkt allemaal.

Niet dat ik het mensen niet gun om in een mooie vette bak te rijden ofzo, maar kom het vaak tegen dit soort dingen.
 
dat word ook vaak over (relatief) snelle japanners gezegd, maar ik heb daar met mn 200sx(std 200pk) in bijna 2 jaar tijd nog nooit last van gehad
*klopt af*
Gewoon alleen het reguliere onderhoud zoals oliewissels etc :) Er zit zeker wat in dat zo'n auto soms duurder te onderhouden is, maar als je een exemplaar koopt in goede staat valt het best mee.
 
scully said:
Vette velgen hoor ;) Wat zijn de ET-waardes? Als het niks wordt met die velgen, dan schop ze hier maar heen :)

ET waardes....... Geen idee interesseert me ook vrij weinig :p
De onder komen doen ze toch haha.

Maarhet gaat helemaal goed komen, vandaag al wat geinformeerd hier en daar...
 
Joost@aerox said:
maar als je een exemplaar koopt in goede staat valt het best mee.
Goedkoop is duurkoop..
Beter wat meer besteden bij de aanschaf en zeker weten dat 't goed zit dan paar duizend euro aan onderhoud/reparaties :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top