Show je eigen auto (3)

Status
Not open for further replies.
Daniël. said:
Tering, net 18 en dan al 8k te besteden, netjes man!

Project stoppen, spul verkopen geld bij dat geld doen en een E46 halen. Als ik al je post allemaal zo zag laatste tijd, vindt je dat gewoon een leuke auto, dan moet je ook voor zoiets gaan, anders krijg je alleen maar "spijt".

Is ook maar toeval dat ik dit ineens te besteden heb, mja dan alsnog :):#

Project gaat echt blijven haha, (anders krijg ik ruzie met sommige mensen :+)

én me droom auto @ the moment is toch wel de E46 coupe ja :D:#
 
Uit dat rijtje zeker E46 als 1e keus. (Mocht je dat te besteden hebben) Anders voor de Golf IV daarna A3 en de rest willekeurig er achteraan :)

Edit; Mijn budget wordt ook met de dag meer want ik werk elke dag :p
 
Zelf morgen maar even langs Dealer, lampje van koelvloeistof brandt steeds maar dan weer niet. Vet vaag. Dus maar even voor de zekerheid laten na kijken en/of bij laten vullen. En afspraak maken voor iPod aan te laten sluiten.
 
Tussendemper van de golf naar de klote :( hij is gescheurd waar de buis op de demper zit, is dit te lassen of kan ik beter een nieuwe kopen?
en zo ja; waar moet ik een nieuwe kopen? iemand site oid?
 
Lars. said:
wiseguy :p

ik bedoelde uiteraard dat hij paar dagen terug nog over 5K praatte, en nu over 8 ;P
idd :# , maar komt mij wel heel goed uit :)

Jules said:
Tussendemper van de golf naar de klote :( hij is gescheurd waar de buis op de demper zit, is dit te lassen of kan ik beter een nieuwe kopen?
en zo ja; waar moet ik een nieuwe kopen? iemand site oid?

Misschien staat er nog wat op Marktplaats? :)
 
Bart Nrg Mc2 said:
En Jorne, een E46 is echt stukken duurder om te rijden dan bijvoorbeeld de 206, qua alles...

Franse auto valt eigenlijk zowiezo af, rij echt 100x liever in een Duitser , wegenbelasting/verzekering wordt geen prob. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top